روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

شرمساری

1393/8/23 12:29
نویسنده : مامان روشا
575 بازدید
اشتراک گذاری

دستانش رنگی شده صورتش هم همینطور، می داند کار خوبی نکرده اما لذتش هنوز در چشمانش برق می زند سرش پایین است اما انگار می خندد، دلم می گیرد چقدر گفتم گواش ها رو روی لباست نریز روی فرش اتاق نریز حالا هم لباس تازه اش رنگی شده که فکر کنم پاک نمی شود هم دستش رنگ گرفته و تا چند ساعت دیگر مهمان می آید و من باید تمام این رنگ هارا پاک کنم.

نگاهش نمی کنم می رم توی آشپزخانه و مشغول غذا می شوم اما همه فکرم پیش دخترک مانده

حالا آمده دم در آشپزخانه دیگر از لذت در چشمانش خبری نیست، حتی سعی کرده با دستمال رنگ گواش را پاک کند اما نتوانسته در چشمانش شرمساری ست .

مامان فکر کردم و فهمیدم کار بدی کردم

قول می دم دیگه انجام ندم

ببین با دستمال پاک کردم

دلم زود زود نرم می شود انگار دلم همین ها را می خواست

به سمتش می رم و در آغوش کودکانه اش گرم گرم می شود و سریع می گوید مامان حالا بستنی می خوام.....

----------------------------------------

یاد خودم می افتم و شما که از مادر مهربان ترید

از من مادر با تمام کمی های مادرانگی ام مهربان تر و رئوف تر و دلسوز تر و بخشنده تر

وای بر من اگر غیر تو بر کس دیگری اطمینان کنم

وای بر من

چرا من در چشمانم شرمساری نیست؟

چرا من نمی توانم مثل کودکم خودم را در آغوش تو بیاندازم؟

خدایم!!! مهربان تر از مادرم

مرا ببخش.........

دستم بگیر

راهم ببر

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان آوینا
25 آبان 93 11:46
سلام عزیزم خیلی خوب نوشتی .... به دل نشست
مامان روشا
پاسخ
سلام خوبی دوستم جدی؟؟؟ خوشحالم خوشت اومد
مامان آریا
25 آبان 93 13:22
من همین شرمساریم نمی ذاره خودم رو تو بغلشون بندازم هر وقت می دونم خطا کردم یا زدم زیر کاسه کوزه قول و قرارها از خجالت اصلا اسمشون رو هم نمیارم دقیقا انگار میخوام برم یه گوشه ای قایم شم نبینن خیلی حس بدیه البته خیلی ها میگن این شرمساری و خجالت رو اونها دوست تر دارند از اینکه خطا نکنیم و به خودمون ببالیم هر چند این مسئله نباید دلیلی برای اصرار ورزیدن بر انجام خطا باشه
مامان روشا
پاسخ
سلام عزیزم حسابی حلال زاده ای امروز همش به فکرت بودم ممنون ازت واقعا حرفات درسته
ساسان اس ام اس
3 آذر 93 17:22
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
بانو
6 آذر 93 15:48
سلام برای بچه ها قانون، قانون است! www.banoo.ir/post/1299 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
10 آذر 93 12:43
سلام مادران معتاد اینترنتی www.banoo.ir/post/1281 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان هستي
10 دی 93 14:51
عالي بود.حال كردم
مامان روشا
پاسخ
ممنون از شما