روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

روشای من در این روزهای بهمنی

1393/11/6 23:00
نویسنده : مامان روشا
663 بازدید
اشتراک گذاری

اینکه دخترت رو برداری و توی برف غنیمتی که داره یه ریز می باره بری تا کتابفروشی خیلی لذت داره، اصلا ای کاش همه مادر ها بتونن زیر بارون با دختراشون قدم بزنن، دست های کوچیکشون رو بگیرن و درباره همه چیزهایی که می بینن صحبت کنن.

دختری که همین که دستش رو به تو داده با خیال راحت قدم می زنه حتی اگه از خیابون با اون همه ماشین هم رد بشین نگرانی نداشته باشه،

ای خدای بزرگم من چقدر در محضر تو نگرانم، من چرا اینقدر نگران همه بچه های دنیا هستم، مگر تو خدای از مادر مهربان ترشان نیستی؟؟؟؟

-----------------------------------------------------------------------------------------

شبها موقع مسواک قصه غولک رو براش تعریف می کنم بچه غولی که داره با آدم ها زندگی می کنه و می خواد کم کم زندگی اجتماعی رو یاد بگیره ، بچه غول مهربونی که با دختر مهربون دوست شده و کارهای خوب رو ازش یاد می گیره، راستش من و روشا عاشق غولک شدیم. هر شب قصه اش رو تعریف می کنم و واقعا کم کم دارم موضوع کم می یارم.

--------------------------------------------------------------------------------------------

شبهایی که روی زمین غذا می خوریم کل سفره توسط روشا پهن و جمع میشه وای که دختر داشتن خیلی خوبه

-------------------------------------------------------------------------------------------------

 

پسندها (2)

نظرات (0)