روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

تولدت در من جاریست همیشه

1394/8/8 21:40
نویسنده : مامان روشا
810 بازدید
اشتراک گذاری

داشتنت حس دریاییت که از رودهای الهی سیراب می شود دخترکم

نمی توانم شکر خدایم را به جا بیارم من ضعیف تر از آنم 

خدایم! شکرت برای بودن روشا خوبم

برای داشتن روشای نازنینم

برای لطف بی نهایتت که در من جاریست

----------------------------------------------------------------------

تولد گلم در محرم حال و هوای دیگری داشت یاد خانم رقیه در دلم آشوب داشت

ای آقای کشتی نجات!

خودم چه ارزشی دارم؟

دخترم فدای سه ساله تان

در پناه خودت  امنش ساز و با عشق خودت تربیتش نما

پسندها (1)

نظرات (0)