روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

شادی ات فزون باد

1394/10/27 18:35
نویسنده : مامان روشا
823 بازدید
اشتراک گذاری

این روزهای سیندختم پر شده از شادی برای انتظار یک خواهر یا برادر دیگر

روزهایی که من حالم چندان مساعد نیست و دخترک خوب می داند کودکی که درونم پرورش می یابد به زودی همبازی لحه هایش خواهد شد( ان شاالله)

روزهایی که من فکر می کنم ایا دوباره می توانم کودکی را به عظمت روشا دوست داشته باشم؟ مگر قلب چقدر گنجایش دارد؟

روزهایی که ناخوشی های طبیعی صبحگاهی تا شامگاه هم ادامه دارد و دخترک مدام آدامس و بستنی تعارفم می کند....

خدایم را بابت تک تک این ثانیه ها شاکرم

برای روشایم که همیشه روشنایی زندگانی من بوده.

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان مهدیه
30 دی 94 11:24
خانوم دكتررررر تبريك عزيزم . كلي براتون خوشحالم هم براي شما و هم روشا كه قراره خواهر بزرگتر باشه . انشالله كه حال شماهم زود خوب خوب شه . مراقب خودت باش دوست عزيز
مامان روشا
پاسخ
سلاااااااااااااااام عزیزم ممنون از لطف زیادتون گل پسر خوبن؟
نیلی
7 بهمن 94 10:15
عزیزمممممممممممممممممممم تبریک می گم آفرین به تو مادر شجاع و نمونه
مامان روشا
پاسخ
نه بابا زیاد هم شجاع نیستم ممنون از لطفتون