روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

سلامی دوباره به خودمان!

1397/11/15 12:19
نویسنده : مامان روشا
595 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره اومدم سرکار البته الان حدود چهارماه و اندی میشه که مامان دوباره می ره سرکار و روهان خان مهد کودک و سیندختم مدرسه کلاس دوم دبستان و همسر مهربان هم مثل همیشه...

اما برای من تنها اومدن سرکار نیست وقتی سرم رو برگردوندم دیدم وای چقدر برای خودم بار اضافه درست کردم ام! وای چقدر از خودم و از خودهایم دور شده ام!!

الان احساس دوگانه ای دارم از طرفی دلم بودن در خانه و مادری کردن به صورت تمام وقت را می خواهد و از طرفی بعد از 5 سال درس خواندن دلم نمی آید.

اما امروز بعد از تمام تلاش ها و در و دیوار خوردن ها تصمیم گرفتم دستم را به دستان حضرت مادر بسپارم...

من نمی توانم، ضعیفم، نا توانم اما شما حضرت مادر شما اصلا در قالب زمینی نمی گنجید، دبزور که داشتم لوبیا پلو دم می کردم درست همان موقع که سری آخر برنج را روی مواد لوبیا ریختم به شما توکل کردم برای برکت غذا برای برکت کیکی که برای همسرم پختم و هنوز مزه لوبیا پلو را حس می کنم که باعث شد امروز روزه بگیرم!!! 

این ها را گفتم که بگم حضرت مادر من فقط بلدم به شما تکیه کنم، من فقط بلدم دنبال شما بگردم و یادم بافتد دستانم را به چه بانویی سپرده ام. دیروز درست در همان لحظات لوبیا پلو دم کردن قربان صدقه لحظاتی می رفتم که شما با دستانتان غذا می پختید و ظرف ها را تکان می دادید! اصلا فکرش شیرین بود اینکه شما در دنیای ما بودید... نه حتی حسرت فضه بودن برایم زیاد است گاهی می گویم کاش گلی بودم که با آن تسبیح درست می کردید، کاش می توانستم در خانه بودنتان را ببینم.. وای که چه سعادتی داشتند مردم آن روزگار حضرت مادر....

دیروز هی یادم بود و هی موقع های عصبانیت از دست پسرک سعی می کردم داد نزنم و بکن و نکن نگویم... اما البته ... بگذریم.

دوباره نوشتم و خودت می دانی می نویسم و هی خط می زنم و باز می نویسم و باز خط و .....

مرغ دلم باز می زند باز فاطمیه شده و من رخت عزا بر تن کرده ام....

الان تلفن زنگ زد و صدای اذان از اون ور خط شنیده می شد... یعنی باشو نماز...

پسندها (2)

نظرات (2)

مدیریت نی نی وبلاگمدیریت نی نی وبلاگ
15 بهمن 97 12:37
بیشتر بنویسید ❤️
مامان صدرامامان صدرا
15 بهمن 97 16:33
❤❤❤