روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

معجزه رضایت

1397/12/15 9:00
نویسنده : مامان روشا
619 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از دعاهای مشهور در تعقیبات کلیه نمازها به کلمه رضیت بالله شروع میشه! یعنی من از خدایم راضی ام... واقعا راضی هستیم؟ واقعا با هر خراش دست و پا آه از نهادمان بالا نمی رود؟ با هر ریالی که بر قیمت ها افزوده می شود شکایت را به عالم و آدم نمی بریم؟؟

این روزها انگار راضی بودن خیلی سخت شده، انگار قبلا همه خیلی بهتر از ما زندگی کرده اند انگار همه در کل دنیا خیلی بهتر از ما زندگی می کنند، انگار خدا مارا تنبیه کرده و دارد به زجر کشیدن ما می خندد!! راستش من هم زمانی راضی نبودم، نه از خودم، نه از همسرم نه حتی از فرزندم، نه از کشور نه از زمان متولد شدنم کلا از هیچ چیز راضی نبودم و این ناراضی بودن خیلی هم برایم کلاس داشت و احساس بهتر و فهیم تر بودن از بقیه داشتم.

اما... زمان گذشت و من فهمیدم مثل همیشه آخر دنیا همان اول دنیاست همیشه چیزهایی که لازم داریم دم دستمان هست و ما به سان شعر 

سالها دل طلب جام جم از ما می کرد                                        آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد

انقدر طلب کردم و انقدر دویدم که آخر به همان اول رسیدم...

همان تسلیم بودن و راضی نبودن و نه از سر اجبار .... (ادامه دارد)

پسندها (1)

نظرات (0)