روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

روشا و پارسا

1392/7/30 9:18
نویسنده : مامان روشا
541 بازدید
اشتراک گذاری

تا زنگ در به صدا دراومد روشا پرید توی اتاقش درو بست و سریع با موهای بهم ریخته که فقط قسمت جلوش رو شونه کرده بود اومد بیرون، خندون تا دم در رفت به استقبال آقا پارسا که یک ساعتی بود داشت سوال می پرسید پس کی می یاد.

از خوشحالی تو پوستش نمی گنجید به خاله وفا می گفت یه عالم بستنی خریدم تا پارسا همه شو بخوره که البته پارسا به اندازه 3تا لقمه روشا بیشتر نخورد و روشا یک بستنی رو کامل خورد و دومی رو به تقلید از پارسا گفت دیگه نمی خورم که مامان ها مجبور شدم بقیه شو بخورن

یه یک ربعی تو اتاق بودن که پارسا اومد رو مبل نشست که من خسته شدم راستش بیشتر دوست داشت پیش مامانش باشه و از روشا اصرار و از پارسا انگار که نمی رفت تو اتاق روشا تا برچسب های خوشکلی که خاله براش خریده بود رو به کمد بزنه...

مامان ها مجبور شدن برن تو اتاق روشا تا مشکلی پیش نیاد و روشا برچسب به کمد می زد و تیکه تیکه می کرد و پارسا با لگو برج متقارن می ساخت!!!! و مامان ها از هر فرصتی برای حرف های زیادی که داشتند و دوست داشتن به هم بگن استفاده می کردند

در یه اقدام پیش بینی نشده با آهنگ های عمو پورنگ روشا و پارسا!!! شروع به بالا و پایین پریدن و حرکات موزون کردند که خیلی جالب و تماشایی بود

دیروز که دوست خوبم با پسر گلش دو ساعتی مهمان ما بودند خیلی لذت بردم و از اینکه فرصت دارم با آدم های خوب معاشرت کنم خدارو شکر می کنم امیدوارم اونها اذیت نشده باشن به ما که خیلی خوش گذشت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آوینا
30 مهر 92 9:29
می بینم که کلا دو تایی حال می کنید
ماشاله به بچه های ناز و خوشگل
دوستی هاتون مستدامممممممممممممممممم


جات خیلی خالی بود راستش نمی دونستم برنامه ات چیه چون چند وقت بود نبودی وگرنه حتما دوست داشتم شما هم بودی
مریم مامان آریا
30 مهر 92 9:33
ای جانم
پارسا تو این عکسها چقدر قیافش متفاوت بود
عکس خودتون رو هم می ذاشتین دیگه
خیلی خوب بود مرسی


ممنون راستش از خودمون عکس ننداختیم
وفا
30 مهر 92 12:01
زهرا دستت درد نکنه چه عکسایی گرفتی ها یکی از یکی تار تر !!!
به من که خیلی خوش گذشت پارسا هم دیگه به من چه باید یاد بگیره ادم بشه با دوستش بازی کنه .. البته دیدم با پسرها خیلی زودتر و بهتر گرم می گیره
اما دلم واسه روشا سوخت بچه اصلا بهش خوش نگذشت از بس پارسا حالگیری کرد
خوب شد اون اخری یکم باهم بپر بپر کردن


هههههههههه نمیری با این تعریفت
آره دخترم کلی حالش گرفته شد البته خیلی ناراحت شد رفتید می گفت چرا پیشم نموندن این می رسونه که بهش خوش گذشته