روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

عکس هایی که دوسشون دارم...

1392/8/26 9:27
نویسنده : مامان روشا
402 بازدید
اشتراک گذاری

بازی مورد علاقه روشا در این روزها

روشا قهر کرده ... دلیلش یادم نیست اما ژستش رو خیلی دوست داشتم

عاشق دیدن قیافه اش توی خواب هستم

شیرینی کشمشی پختیم با روشا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مریم مامان محمد رضا
26 آبان 92 11:28
چه خوب که خودش تنها بازی می کنه منم عقده ای شدم از بس ندیدم نگران نشو عزیزم می بینی
وفا
27 آبان 92 22:43
چرا نظرات گرانبار من اینجا نمایان نمی شود آیا ؟؟؟! سلام عزیزم کدام نظر ها منظورتان هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مریم مامان آریا
28 آبان 92 8:33
عزیزم همه عکسهااااااااااا خیلی خوشکل بودند خصوصا اونی که خوابیده با اون مژه های بلندش - مژه هاش به خودت نرفته ها موهاش رو ببین ای جانم ممنون از لطفت اما اتفاقا مزه هاش به خودم رفته.... بعله
وفا
28 آبان 92 9:53
واسه این پستت همون اول من نظر گذاشتم همین طور یکی دوتا پست قبلی اما انگار نمی رسه سلام دوست خوبم آره نرسیده اشکال نداره ما شما رو بدون نظر رسیده هم زیاد دوست می داریم
مامانی دختربلا
30 آبان 92 2:01
سلام بهههههههههه چه دختر ماهی آفرین که خودش به تنهایی بازی میکنه با مامانی شیرینی درست میکنه .بوس واسه روشا جان خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم .من خواننده خاموش شما بودم ولی امروز گفتم نظر بزارم . سلام ممنون که مارو می خونید خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
مامانی دختر بلا
2 آذر 92 15:24
سلام مامانی گل ممنون که به ما سر زدید از آشنای با شما خوشحال شدم بوس واسه روشا ومامان گلش ما هم از آشنایی با شما خوشحال شدیم
وفا
3 آذر 92 11:52
من هم ای عکسا رو دوست می دارم مخصوصا اونی که روشا قهر کرده خیلی ناز شده . . کلا هم که دلم می خواد روشا رو بقول پارسا خام خام بخورمش!!!!!!!!!!! قابل نداریم خاله نوش جونتون
elinajon
4 آذر 92 21:46
تو عکسی گکه خوابیده خیلی فرشته کوچولو افتاده.ناززززززززززززززززی.بقیه عکسهاش هم خوشگله
مامان روشا
پاسخ
ممنون