روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

خورشید زندگی من

1391/2/31 10:52
نویسنده : مامان روشا
409 بازدید
اشتراک گذاری

صبح عین فرشته ها خوابیده بودی دستهای کوچولوت رو که از رنگ مداد شمعی کمی سبز شده بودن رو گره کرده بودی روی سینه ات و سرت کج شده بود و من فقط نگات می کردم عاشق لحظه هایی هستم که فقط نگات می کنم و تمام مسائلم یادم می ره یادم می ره که دیرم شده و باید سریع بیدارت کنم بریم اداره و تو بری مهد و هی دم در مهد بگی نه مامان.......یادم بره که تا 2ماه دیگه باید دنبال خونه بگردم و یادم بره......همه چیز جز تو و اندازه بی نهایت دوستاشتنم

وقتی نگات می کنم یادم می افته خدا هنوز دوستم داره که یه همچین نعمتی بهم داده نعمتی که به خنده هاش خونه رو روشن کرده و وقتی خسته از اداره اومدم و کمی سرم و رو بالش گذاشتم با بوسه های ناگهانیش تمام خستگی ام رو در می کنه

و من معنای خلقت بی قید و شرط خدا رو فهمیدم

 

خدایا برای وجود خودت و روشای زندگیم شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی ِ گلشید
31 اردیبهشت 91 11:00
واقعا زیباست این همه احساس.... امیدوارم همیشه سالم و خوشحال زیر سایه ی پدر و مادر باشه این روشای قشنگ





ممنون عزیزم که به روشا سر زدید ان شاالله کوچولوت سالم دنیا بیاد