روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

نوروز نامه

1392/1/17 14:33
نویسنده : مامان روشا
818 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سال نو بسیار بسیار مبارک و شادباش.

ما که حسابی استراحت کردیم و با دخترک زیبا بهمون خوش گذشت هرچند در تهران بزرگ و خلوت بودیم.

هجده روز مهربان رو کنار هم داشتیم و واقعا لذت بردیم. امیدوارم این سال برای همه سالی پر از خبرهای خوب سلامتی و ثروت عظیم باشه.

روز چهارشنبه از صبح شروع به چیدن سفره هفت سین کردیم. با هم تخم مرغ رنگ کردیم ظرف سبزه رو تزئین کردیم هی سین هامونو شمردیم کم نباشه و روشا هی سماق و سمنو رو قاطی می کرد و سیب سفره رو گاز می زدسوال

 

این ها ماهی های کوچک ما هستن

روشا قاشق برداشته بود تا ماهی هارو هم بزنهتعجب(آخه چی بگم من)

رنگ کردن تخم مرغ ها

ظرفی که مشاهده می کنید روشا با پوست نارگیل و توپک های کلاه تولد درست کرد.

این هم کیک من به مناسبت سال جدید( کیک کره بادوم زمینی)

... و سفره هفت سین امسال ما

توجه داشته باشید کلیه شیرینی ها از جمله شیرینی نخودچی محصول دست اینجانب مامان روشا است.

این هم کادوی روز اول روشا وسایل دکتری که روشا عاشقش شده مخصوصا قیچی به طوری که شبها قیچی رو می خوابونهقهقهه

 

خوب بقیه روز هم به عید دیدنی از خونهه مامان جون و مامانی گذشت. در پست های بعدی بقیه ماجرا را هم می نویسم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان آریا
17 فروردین 92 11:52
وااااااااااای چه سفره ای
چه دختری
چه مادریییییییییییی
ای جااااااااااااااان
بووووووووووووس


ممنون عیزم نظر لطفت
مریم مامان محمد رضا
17 فروردین 92 12:36
انشالله که سال خوب و خوشی داشته باشید و تنتون سالم و سلامت باشه.

نه بابا پیشترفت کردیه هااا دیگه با آیدا کاری ندارم .

چه خوب نشستی و رنگ کردی این تخم مرغها رو من محمدرضا امون نمی داد خوابندمش و رنگ کردم.


ممنون دوست خوبم ای بابا کاری نداشت یک سری هی رنگ کرد من پاک کردم آخه رنگ انگشتی بود