روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

دوستان گل من و روشا

1392/1/18 14:42
نویسنده : مامان روشا
633 بازدید
اشتراک گذاری

یه اتفاق خیلی خیلی خوب که بهار امسال افتاد و من کلی ذوق کردم دیدن دوتا از دوستای مجازیم بود که الان از شیرین ترین دوستای حقیقیم هستن، کسایی که با اینکه ندیده بودمشون اما حس می کردم همسایه دیوار به دیوار خونمون هستن و گاهی که دلم گرفته سر بکشم تو خونشون و بگیم و بخندیم و شاد شیم، یا اون دوستی که دیر به دیر می بینیش اما همش یاد حرفهاش هستی و از بودنش خوشحالی

هفته اول ویهان گل، پسر ناز و بامزه خودم با مامان گل و بابای خوبش اومدن تهران که البته به خاطر گرفتاری های عیدانه فقط تونستیم چند ساعتی تو سرزمین عجایب همدیگر رو ببینیم و خیلی کیف کنیم. این عکس اصلا خوب نشد چون با دوربین بود بهتر نداشتم ببخشید دوست گلم

و هفته دوم پارسای خوش زبون و آقا با پدر و مادر خیلی گلش رو تو شهر کتاب مرکزی دیدیم و کلی با مادر گرام اختلاط کردیم و لذت بردیم.

روشا هی پارسا رو بغل می کرد و پارسا هی درمی رفت آخه زمونه برعکس شده هاااااااااااا

حس خوبی دارم از دیدنتون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم مامان آریا
19 فروردین 92 11:36
ای جاااااااااااااانم اینها رو ببین
واااااای آیدا چه خوشکله
خودتم مثل همیشه خانووووووووم و ناز
بیا عکسها رو گذاشتم

الهی قربون پارسا و روشا و ویهان بشم من ای جونم


ممنون عزیزم خیلی دوست دارم تورو هم ببینم سعی کن یه سفر بیای تهران
مریم مامان محمد رضا
19 فروردین 92 12:32
به به پس حسابی خوش گذشته. انشاالله که همیشه به شادی. چه خوب که همدیگر رو دیدیت.
از وفا عکس ندیدم چرا؟


آره جات خالی بود عزیزم
آیدا مامان ویهان
20 فروردین 92 9:16
وایییی چه دختری چه پسرایی به به.
ما هم کلی کیف کردیم از دیدن روشای ناز شیطون و مامان و بابای خوبش[h


ممنون عزیزم
وفا مامان پارسا
22 فروردین 92 9:29
روشا هی می خواست دستشو بندازه گردن پارسا این هی دست اونو پس می زد .. قیافه شو ببین زار می زنه تو عکس
زهرا فکر کنم عکسای اون آقاهه رو اگر گیر بیاری خوبه کلی عکس از روشا گرفت عکس تکی هم ازش گرفت


آره راست می گی اصلا حواسم نبود

حالا کجا گیرش بیارم