روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

بیم فرو ریختن

1392/11/13 9:14
نویسنده : مامان روشا
436 بازدید
اشتراک گذاری

باور داشتن امن ترین احساس دنیاست

وقتی باور کنیم از اعماق وجود ایمان می آوریم و دیگر این دستهای خداست که ما را هدایت می کند

دیروز با روشا بازی گرگ و بره مشهور را بازی می کردیم

من گرگ ناقلاو طفلکم بره بی پناه

وقتی به طرفش می رفتم تا بخورمش با دهانی باز و چشمانی از حدقه درآمده ترس رو توی چشمای معصومش دیدم

اون باور کرده بود من گرگ سیاه شدم و بلند فریاد زد نه تو مامانمی و من خندان بغلش کردم

لحظه ای درنگ کرد تا یادش بایفته من مامانم گرگ نیستم

بعد فکر کردم خود من هم لحظه ای همین حالت بهم دست می ده وقتی ظاهر شرایط زندگی جوری شده که انگار یه گرگ سیاه کمین کرده منو بدره

وقتی احساس می کردم چقدر با خودم گیر کردم

وقتی احساس یاس و بیچارگی داشتم

نوری توی وجودم روشن می شد و من یادم می افتاد خدارو دارم که این شرایط با باور به وجود اون چقدر راحت تر می شد

از خدای بزرگم می خوام خیلی خیلی کمکمون کنه تند تند یادمون بیافته دستهایی به توانایی خلقت هست

یادمون بیافته ما برای این دنیا نیستیم پس دنیایی نباشیم

یادمون بیافته جای دیگه کس دیگه منتظر ماست

یاد بیتی از شاعر خوب فاضل نظری افتادم

بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است

مثل شهری که روز گسل زلزله هاست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آریا
13 بهمن 92 9:45
خیلی زیبا بود واقعا همین طوره و بلکه هنوز هم عمیق تر و پنهان از نگاه های من و ما و شما و ایشان و همه
مامان روشا
پاسخ
ممنون دوست همیشه عزیزم
مامان مهبد كوچولو
15 بهمن 92 10:29
خيلي زيبا بود . براي ما هم اين بازي و ترس عجيب مهبد هنگام خورده شدن توسط گرگ ِ مادر اتفاق افتاده و تو به زيبايي تعبير و تفسيرش كردي . مرسي دكتر جون
مامان روشا
پاسخ
ههههههههه دکتر جون رو خوب اومدی ها هنوز ثبت نام نکردم کلی ذوق زده شدم ارادتمندیم
مامان امیرحسین
16 بهمن 92 14:58
گاهی که از دیدن وضع اجتماعمون از تربیت فرزند ناامید میشم این شعر رو با خودم زمزمه می کنم: گر نگه دار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه می دارد در پناهش محفوظ باشید.
مامان روشا
پاسخ
شعر زیبایی بود خیلی زیبا ممنون خدا همه بچه هارو در پناه خودش نگه دارد
مامان هستی
29 بهمن 92 12:23
صورتی در زیر دارد آنچه در بالاستی صورت زیرین اگر با نردبان معرفت بالا رود از نه فلک بالاستی چقدر قشنگه همیشه یه نگاه به دنیا و یه نگاه هم به ماورای دنیا داشته باشیم.
مامان روشا
پاسخ
به به چه شعر قشنگی خیلی خوبه قبول دارم ان شالله مدام باشه