روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

سفری در اردیبهشت

1393/3/5 10:50
نویسنده : مامان روشا
454 بازدید
اشتراک گذاری

یادش به خیر واقعا وقتی به مسافرت چهار روزه اردبیل فکر می کنم فقط می تونم بگم یادش به خیر...

خدای بزرگ واقعا جمیل بودنش رو تو دشتهای اطراف اردبیل به طرز اعجاب انگیزی به نمایش گذاشته همه روزهایی که اونجا بودم فکر می کردم واقعا بهشت خدا چه شکلیه که این دنیای کم و ناچیز این شکلیه؟؟؟؟

این دنیایی که مثلا قرار بوده ما توش تلاش کنیم و به تکامل برسیم

دشتهایی پر گل و زیبا در دامن کوه هایی باور نکردنی

وای خدای بزرگم برای تمام این زیبایی ها که به ما فرصت دیدنش رو می دی هزاران بار شکرت

بودن با روشای گلم و همسر مهربان با خانواده خواهر گرامی، قدم زدن زیر بارون، دویدن توی دشتها و فریاد زدن از ته دل و مناجات در دامن دشتهای بکر ارمغان این سفر برای من بود.

یک نصف روز با روشا تو استخر ایرانیان حسابی آب بازی کردیم، دخترک خیلی نترس و بی باک سرش رو زیر آب می کرد و دلش می خواست شنا کنه دارم فکر می کنم از الان کلاس شنا بذارمش یا نه؟؟؟

روزی که برگشتیم روشا می پرسه مامان چرا دیگه اونجا نیستیم که آب داشت، گل داشت و من بازی می کردم

منم دلم گرفت ..... دلم بازم گل و گردش خواست.

روزهایم به لطف خدایم بهتر شده 2روز در هفته کلاس ندارم و تعطیلم و دارم دوباره با روشا حسابی بازی می کنم کمی با درس هام کنار اومدم و دوسشون دارم.

روشا به سی دی های عمو پورنگ حسابی علاقه مند شده.. کسی سی دی آموزشی و بهتری برای بچه ها سراغ داره؟؟؟

پسندها (2)

نظرات (2)

وفا
5 خرداد 93 15:41
واااااااااااااااااااای عجب مسافرت حسرت بر انگیزی بوده .. اینطوری که تو تعریف کردی دل ما رو بردی که خواهر .. خدا کنه همیشه برای همه دوستام همه کلی ازین روزها و لحظه های زیبا و بی نظیر پیش بیاد توی زندگیشون من به شخصه از سی دی های عمو پورنگ خوشم نمیاد دلیلشم اینه که از شخصیت پورنگ خوشم نمیاد من برای پارسا سی دی های دورا گرفتم که خیلی دوست داره و کلمات انگلیسی هم توش یاد می گیره .. سی دی تو پولو ها (teletubies)می بینه که اونم جالبه و توی هر قسمتش تقریبا یه رنگ یا عددی چیزی رو در قالب بازی بچه ها یاد می ده خیلی هم بچگانه و دوست داشتنیه البته برای بچه های دو تا سه ساله خیلی خوبه ..
مامان روشا
پاسخ
موافقم عمو پورنگ خیلی حرف های مسخره تو سی دی ها می زنه روشا هم یاد گرفتخ می گه بعئ میب گم یعی چی نمی دونه... اونارو می خرم ببینم چطوره وای دوستم جات خالی بود واقعا عالی بود
مامان هستي
10 خرداد 93 9:44
دلمون آب افتاد.ما هم مسافرت مي خوايم.خوش به حالتون حسابي بگرديد.ايشاله هميشه به گردش و تفريح و سير و سياحت در زيبايي هاي خلقت خداي مهربون. ميگن وصف العيش نصف العيش با اين تعريف و توصيف قشنگت ما هم نيمه حالي كرديم هميشه خوش و خرم باشين. روي غنچه نازت رو ببوس.
مامان روشا
پاسخ
ممنون شما هم همین طور