روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

مهد بعد از 1ماه

1393/1/30 9:18
نویسنده : مامان روشا
487 بازدید
اشتراک گذاری

از دیشب آروم و قرار نداشت اینکه می خواد بره مهد خیلی خیلی خوشحال بود کیف مهدش رو آورده بود و همه چیزهایی که دوست داشت مثل دفترچه و مداد رنگی و حتی کنترل های تلویزیون رو هم تو اون ریخته بود و سر شام با همون کیف رو پشتش نشست.

صبح با اولین صدای من چشم هاشو باز کرد خیلی خوش اخلاق مسواک زد لباس پوشید و حتی تو ماشین آروم نشسته بود و از پنجره این ور و اون ور رو نگاه می کرد.

تا مربیش رو دید پرید بغلش....

راستش کمی دلم گرفت آخه من آدم خودخواهی هستم از اینکه ببینم پاره تنم به کس دیگه این طور وابسته شده حس دلتنگی بهم دست داد، هزار بار خدای مهربونم رو شکر کردم هزار بار به خاطر دخترم و اینکه مهر اون مربی مهربون رو به دلش انداخته هزار بار به خاطر همه چیزهایی که یادم می ره به زبون بیارم

دوباره جریان عادی زندگی از سر گرفته شد دو روز اداره و سه روز کلاس دانشگاه ، درس ها روز به روز بیشتر و سخت تر میشه و می ترسم نتونم مثل همیشه برای دخترم زیاد وقت بذارم

وای از دست ترس های الکی ....

این هفته کلی کار دارم برام دعا کنید بیام خبر خوش بدم......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سیران
30 فروردین 93 14:10
سلام دوست عزیزمممممم ای جانممممممم روشا!!! بچه هایی که به مهد عادت می کنن همینن خواهر. ساینا هم مربیش رفته بود تا 1 هفته هم می گفت واسه چی برم مهد وقتی خاله افسانه نیست. قربونت دلمان خیلی براتون تنگ شده یه فکری بکن
مامان روشا
پاسخ
سلام سیران جونم راستش الان خیلی سرم شلوغه ان شالله تابستون یه برنامه بذاریم
فهیمه
30 فروردین 93 22:10
خصوصیتو چک کن
مامان رادمهرجوجو
31 فروردین 93 11:03
عزیزم به سلامتی دخمل گلمون رفت مهدکودک . کلی دعات می کنم خانمی که خبر خوش بشنوم منتظریم
مامان روشا
پاسخ
ممنون خانوم گل
مامان آریا
31 فروردین 93 11:25
سلااااااااام چقدر خوووب راستی روزت هم مبارک به روشا خوش میگذره نگران نباش خودش واسه خودش بازی می کنه
مامان امیرحسین جان
31 فروردین 93 19:23
امروز صفحه نظرات روشا جان رو چک کردم و اثری از خودم ندیدم. تقریبا مطمئن بودم عید نوروز رو به روشا جان و مامان گلش تبریک گفتم اما انگار نگفتم. به نظرتون آلزایمر چیه؟ گرچه دیره ولی سال جدید و روزتون مبارک. شادی خاله روشا جان هم مبارک باشه، ایشالا خوشبخت بشن.
مامان روشا
پاسخ
سلام دوستم شما هر وقت بیاین قدمتون سر چشم ممنون از لطفتون برای شما هم مبارک
نيلي
1 اردیبهشت 93 13:29
سلام. دوستم سال نو مبارك ايشالله سال خوبي باشه براتون از هر جهت عزيزم،پرستار كامليا بعد عيد نيومد تو از كي روشا رو گذاشتي مهد؟؟؟ مياي وبلاگم كمكم كني؟؟؟
مامان روشا
پاسخ
سلام نیلی جان خوبید؟ ممنون از لطفتون راستش سرم خیلی شلوغه اما چشم حتما سر می زنم ببین روشا از اول اجتماعی بود خیلی خوب هم با مهد کنار اومد البته اگه خانه دارید بذارید 3سال به بعد و بعدش کم کم شروع کنید از 2 روز در هفته
نیلی
9 اردیبهشت 93 10:47
عزیزم من شاغلم. برام مقدور نیست خونه بمونه گلم بردمش مهد و خدا رو شکر بی تابی نکرد.
مامان روشا
پاسخ
کار خوبی کردی مطمئن باش بهش خوش می گذره