روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

اولین کارنامه

1396/11/14 9:53
نویسنده : مامان روشا
918 بازدید
اشتراک گذاری

اولین کارنامه سیندختم رو با ترس و لرز گرفتم چون خانم عزیزی معلم کلاس اول خیلی سخت گیر هستن و واقعا خط کش سختی برای بچه ها دارن و هر چند خود من به این ارزیابی ها و برچسب ها معتقد نیستم اما می دونستم به هر حال این قضیه برای دیدی که روشا از خودش تو مدرسه پیدا می کنه مهمه. وقتی کارنامه رو گرفتم بهت زده شدم و کلی کیف کردم چون همه  آیتم ها خیلی خوب بود و فقط فارسی خوب بود که اونم برای دیکته بود و می دونم خیلی طبیعی هست.

کلا تجربه خوبی بود این اولین کارنامه!!!

این روزها داریم طرح جابر بن حنان درست می کنیم و یک داستان کوتاه می نویسیم که ان شاالله عکسش رو حتما می ذارم... روشای من با سواد شده و همه تابلو ها رو خیلی خوب می تونه بخونه.

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
14 بهمن 96 12:25
انشالله روشا جونم همیشه در تمام مراحل زندگیت و بخصوص تحصیل موفق باشیمحبت