روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

تولدم با دو وروجک

1395/10/10 22:18
نویسنده : مامان روشا
717 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دهم دهمین ماه سال تولدم هست و من خیلی خیلی شاکر خدایم برای بودنم هستم، برای بودن با بچه های عزیزم و همسر مهربانم برای همه این ها تمام عمر شکر کردن هم کم است می دانم!

یه تولد ساده چهر نفره گرفتیم، کیک خودم پختم و با روشا تزدین کردیم با کرم کاکائو و کنجد!! کلی هم عکس و قیلم گرفتیم، روشا کادو بهم دوتا صدف که از قشم آورده بود داد، خیلی ذوق کردم واقعا

دیروز واکسن 6 ماهگی روهان و 6 سالگی روشا رو زدم تا شب درگیر گریه هاشون بودم! هفته قبل هم بعد مدتها از بارداری و نی نی داری رفتیم قشم که واقعا سفر عالی بود و همسر مهربون خیلی سنگ تموم گذاشت ...

روزهای دیگه هم تند تند می گذره واقعا باورم نمی شه روهان 6 ماهه شده و روشا پیش دبستانی

خدای بزرگم کمکم کن بنده خوبی برات باشم و بتونم این امانت ها رو به بهترین شکل بزرگ کنم.

 

آمین

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)