روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

بدون عنوان

1393/2/12 22:32
نویسنده : مامان روشا
346 بازدید
اشتراک گذاری

مدتیه دخترک خونه ما اون دختر حرف گوش کن مامان نیست مدام در حال لج کردنه هر حرفی رو باید چند بار بهش گفت و آخر هم اصلا گوش نمی ده هر کاری دوست داره انجام میده و از هیچی هم نمی ترسه .

بهش می گم تنبیه می شی ها میگه اشکال نداره ....... مامان حرف گوش ندم تنبیهم کن(تنبیهش محروم شدن از بازی هست) می ترسم بعد چند وقت این تهدیدها هم اثر نداشته باشه

حتی گاهی به قربون صدقه متوسل می شم اما اصلا فایده ای نداره، اصلا و خوراکی براش مهم نیست، باید کاری رو که دوست داره انجام بده.

نمی دونم من کمی سرم شلوغ شده و نمی تونم بیشتر باهاش وقت بذارم یا طبیعت سنشه یا نمی دونم خیلی به این چیزها فکر می کنم...

خدای بزرگم کمک کن ...

دوستان عزیز خوشال می شم از راهنمایی های شما استفاده کنم.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سيران
13 اردیبهشت 93 11:35
سلام زهرا جون وایییییییییییی دقیقا" ساینا هم لجباز شده خیلیییییییییییییی. ساینا ی به این آرومی به هیچ صراطی مستقیم نیست . تازه یاد گرفته کارهای خطرناک هم می کنه. می ره روی کابینت آشپزخونه از این سر به اون سر با سرعت نور بدو بدو می کنه. فکر کنم اقتضای سنی باشه
مامان روشا
پاسخ
جدی؟؟؟؟؟ پس کمی آروم شدم اگه ساینا می کنه از روشا بعید نیست
وفا
13 اردیبهشت 93 12:10
طبیعت سنشه سخت نگیر مال مام همینه
مامان روشا
پاسخ
نه بابا باورم نمیشه پارساهم این طوری باشه
وفا
13 اردیبهشت 93 23:21
البته زهرا پارسا هیچ وقت حرف گوش کن نبوده به قیافه مظلومش نگاه نکن اما الان خوب خودرای تر شده مال سنه تازه بدترم میشه صبر کن شاید این یه مرحله جدید شخصیتی شون باشه دارن بیشتر خودشونو می شناسن
مامان روشا
پاسخ
الهی قربونش برم دلم تنگ شده تهرانی؟
مامان آوینا
14 اردیبهشت 93 10:08
سلام زهرا جون خوبی؟ روشا خانومی خوبه؟ زهرا نگو ... که اوینا غیر قابل کنترل هست یعنی هر کاری دلش میخواد می کنه اشک منو درآورده ولی می بینم که !!!! انگار اقتضای سنشون هست
مامان روشا
پاسخ
سلااااااااااااااااااااااممممممممم دوستم خوبی حاج خانوم زیارت ها قبول ان شاااه همیشه به سفر و شادی واقعا حاج خانم کوچولو هم هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان آریا
14 اردیبهشت 93 14:08
عجب پس دخترمون حسابی افتاده رو لج و لجبازی شجاع شده راستش آریا اون محرومیت هایی که گفتی هیچ کدوم براش تاثیر چندانی نداره و صلاح موفقیت ما ، ناراحتیمون از اون هست آریا به راضی بودن من و پدرش حساسه و این رو نمی تونه تحمل کنه که محلش نذاریم و یا باهاش حرف نزنیم هرگاه کار اشتباهی انجام داده همیشه از قبل من تنها یک جمله میگفتم : برو من دیگه کاری بهت ندارم - یا برو و با من اصلا صحبت نکن چرا آن نیستی پس ؟
مامان روشا
پاسخ
سلام دوستم راستش فکر می کردم بتونم بیام ولی خیلی کار برام پیش اومد ببخشید روشا هم واقعا از اینکه من بگم باهات حرف نمی زنم ناراحت میشه اما زیاد نمی گم براش عادی نشه دارم سعی می کنم من جور دیگه رفتار کنم
مامان امیرحسین جان
16 اردیبهشت 93 2:36
دوست جون ناراحت نباشید، چند روز پیش کارشناس رادیو معارف در مورد همین مسئله صحبت می کرد و می گفت لجبازی در این سن طبیعیه.
مامان روشا
پاسخ
ممنون خانومی
مامان هستي
16 اردیبهشت 93 14:32
سلام خوبي؟خسته نباشي دكتري،كار،خونه داري،روشاداري... اولا اقتضاي سنشه دوما يكي از دوستاي روانشناسم مي گفت تنبيه بايد چيزي باشه كه بچه بدش مي آد يعني از چيزي كه دوست داره محروم بشه. اقتضاي سنشه اين هم مي گذره زياد نگران نباش مامان خانوم
مامان روشا
پاسخ
سلام ممنون عزیزم هی خیلی کارام زیاد شده واقعا فکر نمی کردم اینقدر سخت باشه می گذرد بله
فهیمه مامانی
18 اردیبهشت 93 20:00
سینا هم یه سری لجبازیهای خاصی داره ولیییی روز به روز که بزرگتر میشه فک میکنم داره بهتر میشه یا نوع لجبازیاش کمی فرق میکنه
مامان روشا
پاسخ
وای خوش به حالت چون روشا روز به روز بدتر میشه
نیلی
20 اردیبهشت 93 8:40
به نظرم اقتضای سنش سعی کن زیاد حساس نباشی شایدم می خواد توجه ات رو بیشتر جلب کنه اینجوری در هر صورت وانمود کنی همه چی عادی و مثل قبل فکر کنم بهترین راه می گذرددددددددددددددد صبوری کن مادر
مامان روشا
پاسخ
صبوری چشم مادر