روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

کارهای جدید دلبندم

1391/3/22 10:09
نویسنده : مامان روشا
414 بازدید
اشتراک گذاری

روشا جونم دیروز منو حسابی با کارت غافلگیر کردی

عصر بعد از خوردن صبحانه اومدی آشپزخونه و طبق معمول اول رفتی سراغ کشوی قاشق ها و کمی بازی کردی بعد که خسته شدی گفتی "لا لا" من هم گفتم برو رو تخت من بخواب (البته می دونستم تنها نمی خوابی ) بعد چند دقیقه که اومدم بهت سر بزنم دیدم رفتی رو تخت خودت واقعا خشکم زد چون تختت خیلی بلنده بهت گفتم خودت رفتی بالا و تو همش می خندیدی وای که چقدر شیرینه صحنه های خندیدنت بعد گذاشتمت زمین گفتم برو بالا ببینم

وا ی وای وای

 

این قدر قشنگ رفتی بالا که کیف کردم و کلی ماچت کردم اما سیر نشدم گلم عسلم

 

بعدش رفتی سراغ پازلت که ٣قطعه اس تا حالا نمی تونستی درست کنی اما دیروز سریع درست کردی

دوست دارم به قول خودت " دوسو تو مامان"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)