روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

خرداد ماه

1391/3/28 10:32
نویسنده : مامان روشا
583 بازدید
اشتراک گذاری

قربون دختر نازم بشم که با تمام خستگی ها م وقتی می یاد بغلم حس می کنم انرژی بزرگی از هستی گرفتم قربونت برم روشنایی زندگی من

خرداد ماه ماه خوبی بود خدارو شکر برای روشای من ،حس می کنم دخترم بزرگ تر شده خیلی بهتر حرف می زنه و تقریبا تمام آهنگ هایی که هر روز براش می خونم رو حفظ شده مثل حسنی نگو بلا بگو/ هاپو هاپ هاپ/ شالاب شلوب آببازی/ یه دختر دارم شا نداره/ عمو زنجیر باف/ بابا

خیلی خوب میدوه و تعادلش خیلی عالی شده خودش می تونه از پله های سرسره بره بالا (البته از آبتین یاد گرفته) و سر بخوره و خودش رو روی تاب خوب نگه می داره ، ا زهمه جا بالا میره و مفهوم ارتفاع رو خوب می فهمه می تونه تخمین بزنه از چه ارتفاعی می تونه بیاد پایین

ماشین رو فروختیم و صبح ها تا اداره کلی با مامان شعر می خونه و بازی می کنه

 

ورزش  صبحگاهی روشا

بازی با پازل ( بدون کمک و سریع)

شکل های حیوانات مورد علاقه روشا که دست ساز مامان هستند، روشا خیلی خوب همه رو می شناسه و خودش هم اسم خیلی هارو می گه

و این هم عروسک روشا بعد از صبحانه خوردن با روشا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)