روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

دلشوره های مامان

1391/2/4 10:41
نویسنده : مامان روشا
469 بازدید
اشتراک گذاری

صبح که بردمت مهد از حیاط اداره تند تند می دویدی و موهای قشنگت توی باد تکون می خورد و من کلی کیف کردم اما تا چشمت به در مهد افتاد دویدی عقب و گریه کردی و بلند داد زدی نه نه.... نمی دونم چرا واکنش منفی نشون می دی امیدوارم کم کم عادت کنی اما از صبح همش به فکر توام و دلم کلی شور می زنه برات نازگلم

مامانیتو ببخش که از خودش دورت می کنه آخه تو جز آغوش گرم من و بابات کجا رو داری؟افسوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الناز(مامان بنیا
18 اردیبهشت 91 15:56
اخی قربونش برم من