روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

تیر ماه من و روشا

1392/4/31 10:32
نویسنده : مامان روشا
868 بازدید
اشتراک گذاری

اولین ماه از گرم ترین فصل سال برای من و روشا شروع می شد در حالی که مریضی مادر را خانه نشین کرده بود  سیندختم کنارم می نشست و برایم دعا می کرد و از دعای بزرگ دست های کوچکش زود زود خوب شدم...

سرگرمی روشا در این روزهای پای یخچال

خیلی تلاش کرد و بالاخره توانست مگنت ها را روی هم سوار کند

یکی از روزهای خوب تیر ماه مهمان دوست خوبم فائزه و پارسای گل بودیم توی خانه ای شیرین و قشنگ از آن خانه هایی که از پیشش خیلی بی تفاوت نمی شود گذشت، عصر خوبی برای پارسا و روشا بود پر از آب بازی و شیطنت و عصر بهتری برای من و دوستم تا گپی بزنیم و دلی تازه کنیم.

این روزها با انبه همه خانه ما بوی این میوه لذیذ را می دهد و محصولات انبه در خانه ما فراوان است از شیر انبه و بستنی انبه و مارمالاد انبه و البته کیک انبه که با روشا درست کردیم.

تعطیلات ما هم از 20 تیر شروع شد ، ساخت خمیر بازی یکی از فعالیت های مفید این روزها بود، خیلی راحت با آرد و نمک و آب .

و تولد هومن عزیزم ، راستش تصمیم گرفتم خودم کیک بپزم و یه تولد سه نفره راه بیاندازم کیک که از نظر خودم و اهالی خانه عالی بود... کلی بادکنک باد کردیم و با روشا درونش خرده کاغذ ریختیم و روی سر بابا ترکاندیم. خیلی خوش گذشت.

بقیه فعالیت های روشا

درست کردن عینک

خرد کردن مقوا رنگی

این جا تلویزیون درست کرده

روزهایی هم به خرید رفتیم، شهر کتاب همچنان مکان مورد علاقه ماست و البته روزهای کشدار داغی هم همش در خانه بودیم و شب بیرون می رفتیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان رادمهر جوجو
31 تیر 92 11:14
سلام عزیزم . چقدر خوشحالم خوب و سرحالید . چقدر پرکار بودید آفرین مامان با کیک خوشمزتون و آفرین به روشا جون با این همه کاردستی های قشنگ


ممنون دوست خوبم
مریم مامان محمد رضا
1 مرداد 92 11:28
به به به خانم زرنگ
چه خوب رفتی پیش دوست گرامی . حداقل هم این مکان باصفا و هم دوست مهربونمون رو دیدی.

ماشاالله به روشا با کاردستهای قشنگش.

تازه متوجه میشم که دارم در حق محمدرضا کم کاری می کنم


نه بابا اصلا عذاب وجدان نگیر منم تعطیل بودم وگرنه ....
کلا بچه ها می آموزند آنچه را بخواهند
وفا مامان پارسا
1 مرداد 92 12:40
وای اینجا رو ببین مام هستیم !!!!!!!!!!!!!!!

افرین زهرا چه حوصله هایی داری .. چه تمرکزی هم داره روشا کاش منم حوصله ی تو رو داشتم
کیک انبه ؟! بدو بیا دستورشو بذار زود !!
خدا وند تعطیلات چنین مامان های با حوصله ای را بیشتر کناد که شاید پیش ما هم بیامدندی


واقعا اگه بیشتر بود حتما می یومدم ممنون دوستم از تعریف های خوبت
حسنا
2 مرداد 92 10:46
فهیمه مامان سینا
3 مرداد 92 2:49
سلام
ببخش دیر اومدم ...پستها رو دنبال میکنم ...چند بار هم چون بی موقع اومدم سرعت نداشتم و عکسها واسم باز نشد و نتونستم کامنت بذارم
آفرین به حوصلتون
آفرین به روشا جونم با کاردستیاش
تولد همسریتون هم مبارک



ممنون دوست جونم
مامان آروین (مریم)
3 مرداد 92 10:57
سلام دوست داری تو ماه مبارک رمضان ثواب داشته باشی ؟ اون هم کمک به کودکان نیازمند ..... تو مسابقه نی نی شکمو شرکت و هدفم از شرکت در صورت برنده شدن ، اهدا مبلغ مورد نظر به کودکان نیازمند می باشد. در صورت تمایل و شریک شدن در ثواب آن می توانید کد 737 را به شماره 20008080200 ارسال نمائید . همچنین می توانید به اعضای خانواده ، دوستان ، همکاران و سایرین هم خبر بدهید تا در این اجر معنوی شریک باشند . پیامبر اکرم (ص) : بخشنده بودن قبل از آنکه توانائی مالی بخواهد ، قلبی بزرگ میخواهد . منتظر قلب های مهربونتون هستم .
شادي مامان پارسا
7 مرداد 92 11:57
به به چه مامان باذوقي.چه بازي هاي جالب و جذابي.
چه كيك خوشمزه اي زهرا جون.خيلي خيلي عكساي خوشگلي گذاشتي.روشاي گلمو ببوس.


ممنون دوست خوبم
دلم تنگ شده براتون
مامان آوینا
9 مرداد 92 10:21
سلام
همه چی مثل همیشه عالی هست
من چند بار اومدم ولی مجال پیغام گذاشتن نبود
اولا اینکه آفرین به این دختر خوشگل و ناز و باهوش
دوما آفرین به شما مامان هنرمند و با سلیقه و با حوصله
سوما اینکه تولد همسری مبارککککککککککک ایشاله کنار هم 120 و .... سال زندگی کنید


به به دوست عزیزم
ممنون ما رو می خونید
مامان ریحانه جون
9 مرداد 92 19:05
سلام.. عبادتتون قبول... ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفت دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی
مریم مامان آریا
12 مرداد 92 12:20
زهرا کجا رفتی ؟
من به شوق تو اومدم سر کار
که دوباره با تو باشم
بیا که خیلی بهت نیاز دارم


من آمدم