روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

عکس های سیندختم

1392/5/23 13:13
نویسنده : مامان روشا
407 بازدید
اشتراک گذاری

آب بازی روشا و امیر رضا در حیاط خونه مامان جون

روشا در نمایشگاه قرآن در حال خواندن سوره یاس

اولین لباسی که برای دخترک دوختم

روشا بعد از آرایش به وسیله خودش با سایه مامان

قاشق بازی بازی محبوب روشا در خانه

بازی در اداره با آبتین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم مامان محمدرضا
24 مرداد 92 10:42
ماشالله دختر خوشکل.

نه بابا خیاطی هم بلدی . ادرس بده برسیم خدمتتون.

چه حیاط بزرگی . انشالله همیشه خوش باشن.


ممنون دوستم خیاطی که گفتم اولین تجربم از روی ژورنال هست بدم نیومد شاید بازم از این کارا کنم
فاطمه مامان الينا گلينا
26 مرداد 92 9:18
آفرين به اين مامان با سليقه .من خودم عاشق خياطي ام همه را هم به اين كار تشويق مي كنم.روي ماه دختر تون را ببوسيد


ممنون دوستم شروع کن دیگه کاری نداره
مریم مامان آریا
26 مرداد 92 11:35
ای جانم من قربون این دختر موش موشکت بشم
خوشکل خانووووم
هر چند من سر از لباسی که دوختی در نیاوردم البته از بی ذوقیم ولی واقعا عالیه خیلی باحالی
چه خوبه آدم دختر داشته باشه و بعد با عشق براش لباس بدوزه
خدا رو شکر من دختر دار نشدم وگرنه خیلی خجالت زده اش بودم یه مامان بی هنر بعدشم رو دستم می موند چون می گن مادر رو ببین دختر رو بگیر
اون آب بازیشون هم که خیلی باحالا بود
و اون قران خوندش ببین عکاسها دارن ازش عکس می گیرن چقدر ذوق کردی تو ! خدا می دونه
خدا نگه دارش باشه


ممنون دوست خوبم که خوب می خونی و خوب نظر می دی اولا تو دختر داشتی اصلا رو دستت نمی موند اینقدر خودت خوبی ثانیا مگه به یه لباس شوهر گیر می یاد؟
مامان رادمهر جوجو
26 مرداد 92 13:28
سلام عزیزم . آفرین خانمی همین قدکه همت کردی و با اینکه خیاطی نمی دونستی پیرهن به این قشنگی دوختی خودش کلی ذوق و سلیقه و ابتکار می خواد
عزیزم روش قاشق بازی رو هم برامون بنویس ممنون میشم


ای به چشم
وفا
26 مرداد 92 21:09
وای روشا رو ببین داره سوره می خونه .. چه جسارت و شجاعتی .. زهرا این دختر عین خودته فکر کنم خودت هم بچه بودی همین طوری بودی ..مثل بچه من که عین خودم محتاط و خجالتیه
خوشبحالت که خیاطی بلدی ها .. البته اگر منم دختر داشتم خودمو می کشتم و براش هی لباس می دوختم هی دامن می دوختم
وای روشا رو ببین با دوچرخه اش توی اداره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ممنون عزیزم خیاط چیه اولین کارکه از روی ژورنال اونم دوچرخه دوستش آبتینه

آره منم همین طوری بودم اما کم کم معتدل تر شدم اما دوست ندارم روشا معتدل تر بشه