روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

شروعی دیگر حضوری دیگر

1392/5/22 10:30
نویسنده : مامان روشا
409 بازدید
اشتراک گذاری

امروز حال کائناتمان خوب خوب است صبح بعد یک ساعت پیاده روی از خانه تا اداره الان هم منتظر حضور سبز روشا در محل کار هستیم، تا اول شهریور مهد بی مهد و منم و روشا و البته حوض هم نداریم مثل علی خان!

تعطیلات جانانه ام تمام شد البته از این موضوع اصلا ناراحت نیستم من دختر سحر گاهانم و زیاد خوابیدن کسلم می کنه راستش تنها دلیل من برای سر کار اومدن همینهخنده

توی این مدت کلی کتابهای جانانه خوندم مثل استادان گرجیف ، خانه خوبرویان خفته، چهار میثاق سرخ پوستان و کتاب برف در تابستان از همه اش کلی لذت بردم و خوشحالم با این کتاب ها آشن شدم.

یک شب به یاد موندنی خیلی خیلی الکی عضو تیم داژبال اداره شدم و رفتم مسابقات جام رمضان و البته در کمال ناباوری مقام اول رو کسب کردیماز خود راضیخیلی هیجان داشت بعد مدتها حسابی جیغ زدم و تخلیه شدم از هیجان.

در آخرین روز تعطیلات یعنی 20/5/92 روشای گلم رو برای اولین بار بردم استخر، خیلی خیلی بهمون خوش گذشت دخترک عین ماهی رو دستم شنا می کرد و آخر سر دلش می خواست قسمت عمیق هم بره البته ناگفته نماند تو استخر کودکان بود. خودش هم خیلی کیف کرد و مدام ازم تشکر می کرد. بعد استخر گفت مامان کیک می خوام و یه کیک گنده با شیر کاکائو خورد و تا پاش رسید تو ماشین خوابید.

البته کلی بازی هم کردیم که حتما مفصل جزئیاتش رو با عکس می ذارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطمه مامان الينا گلينا
26 مرداد 92 9:21
آفرين به اين مامان زبر و زرنگ واسه خودم كه اينقدر تنبلم