روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

فعالیت های مورد علاقه دخترم

1391/3/9 14:32
نویسنده : مامان روشا
501 بازدید
اشتراک گذاری

 

روشای عزیزم از موسیقی خیلی لذت می بره ، عاشق آهنگ های چرا و عمو پورنگ و البته بیشتر از همه حسنی نگو بلا بگو ،خیلی خوشگل می خونه من براش می خونم و اون بقیه شو میگه

مامان میگه: دوی ده ...........                           روشا میگه:شنمرود 

                 حسنی تکه و ................                               تانابود

از موسبقی های کلاسیک لذت می بره و کلا وقتی آهنگ گوش می ده آروم تره به جز مواردی که آهنگ شاد باشه و بخواد برقصه

مامان میگه : قر قر قرکمر  روشا قر میده مامان میگه :پا پا پا پا و روشا تند تند پا میزنه بعد میگه دس دس و دستهاشو می بره بالا و میگه هوهوهوهو وای که قر دادنش خوردنیه

چنتا عکس از شیرین کاریهاش می ذارم

یکی دیگه از فعالیت های مورد علاقه خانومی گله دیدن بی بی انیمیشن هست مخصوصا آهنگ مک دانلد که خودشم باهاش می خونه

وقتی مامانی داره موهاشو می بنده باید با گلسر هاش بازی کنه تا ساکت بشینه

وقتی داشت با کامیونی که مامان جون واسش خریده بازی می کرد و نمی تونست سوارش بشه عصبانی شده بود و کامیون یه کتک حسابی خورد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ندا مامان اميرمحمد
10 خرداد 91 11:19
سلام زهرا جووونم خوبي؟ ماشالا به روشا چقد خانمو خوشگلههههههه براش اسپند دود كن مرسي كه به وبلاگ امير سر زدي بازم اين كارو بكن خوشحال شدم....مممنون
مريم مامان آريا
16 خرداد 91 13:37
زهرا جان اميدوارم از من ناراحت نشده باشي همونطور كه گفتم اگر مهد خوب باشه مهد خيلي عالي هم مي تونه باشه من فقط مي گ5 8 صبح تا 5 عصر !!!!!!!!!!!!!! بعضي ها تا عصر بچه رو مهد مي ذارن واقعا خيليييييييييي زياده به خدا ما كه ادم بزرگيم طاقت نداريم تا عصر سر كار باشيم چه برسه به اين كوچولوها ساعت مهد روشا خيلي هم عاليه و حتي كمتر از ساعتي هست كه آريا دور از منه من فقط با سات طولاني مهد مخالفم اگر مهد خوبه باشه و
شیوا ( مامان پرهام )
17 خرداد 91 12:25
عزیزم ماشالله ماشالله خیلی خانمه دخترت واقعاً تعریف الکی نم یکنم خیلی ناز و خوشگاه خدا نگهش داره