روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

بازی بازی آموزش

1391/12/2 11:19
نویسنده : مامان روشا
359 بازدید
اشتراک گذاری

روشای نازم

بخاطر هوش سرشاری که تو یادگیری داری مخصوصا حفظیات تصمیم گرفتم روزهایی که در توان دارم مراحل یادگیری تو بنویسم تا خودم یادم بمونه گلم چقدر زود یاد می گیره.

دیروز خواستی با من ظرف بشوری و من از همین کار استفاده کردم و با هم حجم رو کار کردیم ، روشا چند لیوان و ظرف در اندازه های مختلف پر آب می کرد و به ترتیب زیاد و کم بودنش تقسیم بندی می کرد و خیلی راحت تشخیص می داد و آبش رو توی سینک خالی می کرد این یکی از سرگرمی های خوبته عزیزم البته ناگفته نمونه که حسابی لباس هاتو هم خیس کردی.

 

دو تا کتاب می می نی هم با هم خوندیم اول روشا از روی عکس ها تعریف می کرد که می می نی داره چیکار می کنه البته من سوالات جهت دار می پرسیدم مثلا الان می می نی کجاست ؟ داره چیکار می کنه؟ مامانش کجاست؟ و ... و روشا به همه سوالات با فکر جواب می ده .

 

جوراب بازی هم خیلی بهت لذت داد 4جفت جوراب با رنگ ها و شکل های مختلف از من و بابا و خودت آوردیم اول شما گفتی کدوم جوراب مال کیه و بعد جوراب هارو با هم قاطی کردیم و شما خیلی خوب لنگه هر جوراب رو پیدا می کردی و با روش های مختلف طبقه بندی می کردی بر حسب رنگ، شکل و اندازه و مفهوم بلندی و کوتاهی که تازه باهاش آشنا شدی .

 

یه سرگرمی دیگه دخترم نقاشی روی صندلی غذاشه که تازه یاد گرفته ازش با لا می ره و داد می زنه مامان منو ببین و اون رو نقاشی می کشه.

 

دیروز سعی کردم خیلی منطقی باهات صحبت کنم و خیلی خوب گوش می کردی و به حرفام عمل می کردی مخصوصا برای دارو خوردن که دلت نمی خواست بخوری و من گفتم چقدر دوست دارم و باید بخوری تا زود خوب شی و خیلی راحت خوردیش.

 

 

قربونت برم مونسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)