روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

جشن تولد امیررضا خان

1391/12/13 11:13
نویسنده : مامان روشا
1,096 بازدید
اشتراک گذاری

امیر رضا خان پسر خاله روشا که ٤ماه و ٢روز از روشا کوچیکتره اما روشا فکر می کنه ٤سال و ٢ماه کوچکتره چون نمی دونید چه بزرگتر بازی براش در می یاره ٥شنبه ١٠ اسفند تولد گرفت چه تولدی!!!!!!!!!١ همش با روشا شمع فوت کردن و انگشت به کیک زدن و سرسره سواری کردن و البته طاقت نیاوردن و کادو هارو تند تند باز کردن ..

 

قربون پسر و دختر گلم بشم من، دوسشون دارم خیلی، واقعا فکر نمی کردم خاله بودن یه همچین حس قشنگی داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم مامان آریا
13 اسفند 91 12:38
وای چه تولدی چه کیکی چه دختر نازی
مبارکه


ممنون گلم از این همه نظر قشنگ که برام گذاشتی
وفا مامان پارسا
16 اسفند 91 0:16
اره راست می گی زهرا جون خاله بودن خیلی حس خوبیه منم واقعا بچه های خواهرمو عین پارسا دوست دارم گاهی همسرم تعجب می کنه و من بهش می گم تو خاله نیستی نمی فهمی من چی می گم
تولدش مبارک .. چه دخمل نازی چقدر توی این لباس قشنگتر شده روشا
حالا برم سراغ پستای پائینی


ممنون عزیزم آره منم همچین حسی دارم
آیدا مامان ویهان
19 اسفند 91 10:06
وای چه خانمی عزیزمی. ادم کیف میکنه این دختر رو میبینه


ممنون خاله زود بیا با هم بازی کنیم
مامان بابای الیسا
20 اسفند 91 10:54
وای چه دخملی شیرینی فدا فدا مامانی مهربون من با اجازه لینکتون میکنم تا همیشه به این شیرین عسل سر بزنیم و با الیسا جون دوست بشن .


خوش حال میشم ممنون
خاله ی آریسا
21 اسفند 91 9:43
وای وای چه دخمل ناز و قشنگیییی خدا حفظش کنه . راستی به وبلاگ آریسای ما هم سر بزنید . خوشحال میشیم