روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

روانکاوی

1391/12/20 8:58
نویسنده : مامان روشا
393 بازدید
اشتراک گذاری

تو آخرین روزهای آخرین ماه سال 91 زیر بارون قشنگی که من همیشه عاشقشم با دخترک قصه مامان رفتیم روانکاوی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا اینکه چرا بماند ..........

 

البته به خاطر دخترک رفتیم اما جلسه به روانکاوی مامان تبدیل شد و شیطنت های دخترک در مطب،

 

من مدام نگران توام گلم نگران معصومیت و شیطنت های بی پایانت و این اضطراب ها گاهی منو تبدیل به یه مامانی می کنه که نباید باشم و دوست ندارم باشم مامان نگران و مضطرب ...نه این تصویری نیست که من از مادری خودم برای تو داشتم و دارم،

 

امیدوارم با این جلسه ها این نگرانی های من برن و فقط تو باشی، شیطنت هات و گلحرف هایی که دل منو می بره .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)