روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

تکاندن خانه

1391/12/21 9:38
نویسنده : مامان روشا
325 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم چرا از بهمن ماه دیگه دوست ندارم خونه رو تمیز کنم ، هی می گم ولش کن واسه دم عید اساسی تمیز کنم

هی

هی

هی

که یهو میشه نصفه اسفند و من تند تند مثل همیشه اول یه کاغذ می یارم و برنامه ریزی می کنم به هر حال این ارشد برنامه ریزی خوندن جایی به درد ما می خوره خوبخوشمزه

میشه نیمه اسفند و من دوباره بازیگوش و ددری میشم ، خدای من خونه برام خیلی کوچیک میشه و دوست دارم همش بیرون باشم و امسال هورااااااااااااا یه همپای عالی هم دارم به اسم کولوچه خانم دخترک عسلی خودم ، چقدر خوبه پیاده روی با روشا چقدر خوبه ذرت مکزیکی تو خیابون خوردن با روشا و چقدر بهتره پاساژگردی با روشا (البته موقع هایی که نمی خوام خرید کنم چون اصلا بهم اجازه خرید نمی ده)

 

و چقدر بهتره تکاندن خانه با روشا و همسر مهربان و کاری من

جمعه ١٨ اسفند سه تایی دست بکار شدیم و حسابی تمیز کاری کردیم و بهمون خوش گذشت و شب با یه غذای خوشمزه روزمون رو کامل کردیم دارم فکر می کنم چه خانواده ای هستیم ها با خونه تکونی هم حال می کنیم و حسابی تفریح می کنیم .

 

خدارو شکر این چهارمین اسفنده که با روشا قشنگتر سپری میشه

 

همیشه باش نه جز اینم آرزویی نیست باش تا باشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم مامان آریا
21 اسفند 91 13:30
عزیزم خیلی خوبه واقعا پیاده روی دست در دست یه کوچولوی دوست داشتنی
ما هم چند وقت پیش آشپزخونه رو تکوندیم آریا واسه خودش کلی کیف کرد
خدا انشاء اله جمع سه نفرتون رو مستدام نگه داره
سال نو پیشاپیش مبارک عزیزم


ممنون گلم عید تو دوست خوبم هم مبارک باشه