روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

بازی با بزرگترها

1391/12/21 9:42
نویسنده : مامان روشا
376 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از بازیهایی که به رشد حافظه و نگهداری ذهنی کودکان کمک می کنه پنهان کردن اشیاء هست، این بازی رو ما تقریبا از یکسالگی روشا با ١یا ٢ قلم شی خیلی آشنا برای روشا مثل عروسک محبوبش یا توپ انجام می دادیم و الان که دخترک بزرگتر شده دوست داره با همه وسایل خونه این بازی رو انجام بده، یک روز ما هم یه سری به مهدکودک زدیم( بیشتر برای بازرسی و فضولی) و این بازی رو با چنتا از بچه ها که روشا خیلی دوسشون داره و مدام باهاشون خاله بازی می کنه انجام دادیم.

 

بازی به این صورت هست که چند شی آشنا مثلا برای بچه ٢سال ٤تا خوبه، وسط می گذاریم و از او می خواهیم بلند اسم هر کدام را بگوید بعد به کودک می گوییم بیرون اتاق رود و یکی را پنهان می کنیم و صدایش می زنیم و می پرسیم کدوم ش نیست؟؟؟؟؟؟ بازی رو با همه اشیا ادامه بدید و برای مرحله بعد خودتون بیرون اتاق برید تا کودک یکی رو پنهان کنه(البته روشا پیش چشم خودم تو دستای کوچولوش می گیره و میگه کدوم نیست؟ و من هی باید حدس بزنممتفکر) بچه ها از این بازی حتما لذت می برن و مجبورید در آینده با تمام وسایل خونه انجام بدید.

این هم چنتا عکس از بازی در مهد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان محمد رضا
21 اسفند 91 11:55
چه بازی خوبی منم انجام بدم.

محمدرضا هم بزرگتر از خودش رو بیشتر برای بازی میپسنده علتش رو هم نمی دونم
فدای دختر باهوش و شیطون .


ممنون گلم لطف داری
مریم مامان آریا
21 اسفند 91 13:32
چه بچه های دسته گلی - کلی چشم چشم کردم روشا رو پیدا کنم اون لباس قرمزه خودش بود؟
بازی جالبی بود خوشم اومد
منم یه بازی دارم تو همین مایه ها بیشتر برای تقویت دید و دقت تو چیزهایی که می بینن اگر یادم بود می ذارم وبلاگم
این رو هم می رم امتحان می کنم


ممنون خانمی بازیت رو برای منم بزار
مریم مامان آریا
23 اسفند 91 14:26
نگفتی اون لباس قرمزه روشا بود؟


سلام خانومی آره عزیزم روشاست