روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

لا لا لا لا .....

1392/2/11 9:33
نویسنده : مامان روشا
581 بازدید
اشتراک گذاری

لا لا لا لا گلم باشی                 تو درمون دلم باشی

بزرگ شی همدمم باشی         همه کارو کسم باشی

وقتهایی که مامانم برای روشا لالایی می خونه من چشمهامو می بندم و می رم به سی سال پیش موقعی که من روی پاهاش بودم و برام همین لالایی رو با همین آهنگ قشنگ زمزمه می کرد و آروم آروم پاهاشو تکون می داد و من حس می کردم روی ابرها هستم و این ملودی آسمانی هست که گوش می دم.

وقتهایی قشنگی هست مثل همین روز مادر که یک طور دیگه به مادرم فکر می کنم و می بینم بدون اون و صدای گرمش و آغوشش و حمایتش من چی می تونستم باشم؟

 

مادرم عاشقانه دوستت دارم و دستت رو می بوسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان آریا
11 اردیبهشت 92 10:30
همین طوره اگر واقعا منصفانه فکر کنیم می فهمیم که واقعا باید خادم مادرمون باشیم و به خودمون ننازیم در مقابل اونها ، چون اونچه که هستیم و هستیمون بدون بودن اون معنا نداشته و نخواهد داشت روزت مبارک عزیزم خدا مادرانمون رو حفظ کنه من هم آپم به همین مناسبت
فهیمه مامان سینا
13 اردیبهشت 92 17:18
روزتون مبارک
منم لالایی های مامانمو دوست داشتمو دارم ...اون موقع ها وقتی با لالایی مامان میخوابیدم یه آرامش خاصی داشتم ...
دلم واسه مامانم تنگید



امیدوارم خدا مادرت رو برات نگه داره فهیمه جون

از مامانت دوری؟