روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

کلاسی به سبک روشا

1392/2/25 11:26
نویسنده : مامان روشا
291 بازدید
اشتراک گذاری

دارم سعی می کنم به رفتار ها و حرف زدن ها و علایق روشا خیلی بیشتر از قبل دقت کنم، خیلی خوشحالم یکی از فرشته های آسمانی رو تو خونه دارم و می خوام الان من از اون یاد بگیرم، راستش می خوام از منبر مادر بودن بیام پایین و بشم یه شاگرد که فقط از رفتار های استادش می خواد بیاموزه، آخه بچه ها استادان بالقوه ای هستن که اگه ما مثلا بزرگتر ها بزاریم و سعی نکنیم اون هارو سریع وارد دنیای خودمون کنیم خیلی مسایل رو خودشون یاد می گیرند و به ما هم یاد می دن!!!

 

روشای من علاقه عجیبی به مهمون بازی داره، دوست داره تو خونه با هم خاله بازی و مهمون بازی کنیم

من تق تق در می زنم و اون با روی گشاده از من استقبال می کنه و سریع حال نی نی منو می پرسه(پس مهمون داری از عادات خوبه)

دلبندم نقاشی می کشه و توی نقاشی اون آدم ها چشمهای کوچیک و بینی دراز و بلند دارن موهاشون پریشونه و دستها پیش گوش هاست(تعبیر من اینه که باید زیاد نفس بکشم زیاد هوای آزاد رو درون ریه هام جریان بدم به هر حال همیشه می گن نفس عمیق بکشید)

دخترک قصه هام عاشق کتاب خوندن و قصه تعریف کردنه آروم می شینه و به قصه های من که از تخیلاتم سرچشمه می گیره و حتی گاهی ناتمام می مونه گوش می ده ، 5تا کتاب می یاره و به نوبت باز می کنه تا براش بخونم( تعبیرش ساده اس باید زیاد بخونم و یاد بگیرم)

صدای بارون خیلی به وجد می یارتش و وقتی می بینه بارون می یاد همش دوست داره زیر بارون بمونه ، عاشق آب و آب بازیه و همراه آب بازی شعر هم می خونه وای که صداش مثل ملودی بهشتی تو خونه می پیچه(آب روشنایی ...)

از مردم غریبه نمی ترسه به همه سلام میکنه حال خودشون و نی نی هاشون رو می پرسه و اگه اخم کنن می گه چرا نمی خندی؟( شاد بودن وسیله برای رسیدن به روشنییه)

خیلی سریع تغییر حالت می ده از عصبانی به خوشحالی و حالت غالب اون شادی و سرور و رقصیدنه

.... الان که دارم می نویسم می بینم من با یک قدیس زندگی می کنم ، میشه شما هم از حالات فرشته هاتون بگین؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان مهبد كوچولو
25 اردیبهشت 92 11:47
فرشته ي من به نقاشي بسيار علاقه داره . هنوز نميتونه يه آدم درست بكشه ولي با خودش زمزمه ميكنه چِش چِش اَدَ دو ( چشم چشم دو ابرو ) و همينجور خط و خطوط ميكشه . بيشتر از همه به رنگ انگشتي علاقه داره ....
خمير بازي به همراه پدرش يكي از بازي هاي شبانشه ....
به كارتون هاي موزيكال و شاد علاقه داره ...
هميشه از ما درخواست ميكنه همراهش برقصيم و چه شاده وقتي همراهيش ميكنيم .....
بسيار كنجكاو و شيطون و بازيگوشه ....
از حالا هوش اقتصاديش فعال شده . هميشه ميگه پول بده برم نون بخرم و ... يه بازي هم با هم انجام ميديم كه پسرك نقش فروشنده رو بازي ميكنه و من هندوونه و .... ازش ميخرم . بعد از تحويل هندونه فرضي سريع ياد آوري ميكنه پولش ؟؟؟؟
مرسي كه لحظاتي وادارم كردي به فرشته ي كوچولوم و رفتارهاش فكر كنم و براي خودم تفسيرشون كنم . بوووووووووووس


آفرین به ایم مامان ریز بین و کوچولوی نازش
مریم مامان آریا
25 اردیبهشت 92 11:49
خیلی خوب کاری می کنی که از ریز حالاتش شروع کردی به نوشتن من هم نوشتم شماره 3 و 4 رو و فردا می ذارم وبلاگم من بچه های شاد مثل روشا که عاشق خندیدن و رقصیدن هستن خیلی خوشم میاد
من
26 اردیبهشت 92 9:17
وفا مامان پارسا
27 اردیبهشت 92 22:47
ای جانم چه قشنگ از فرشته کوچولوت نوشتی .. واقعا اینها یکی از نشانه های پاکی خدا هستن توی خونه هامون .. نعمت هایی غیر قابل توصیف و شکر گذاری .. احسنت به شما مامان خیلی خوب
عاشق اون روشای شیطونت هستم با اون چشمای پرسشگرش ..


ممنون دوست نویسنده من
مامان مهبد كوچولو
28 اردیبهشت 92 9:12
ماماني جون ما خيلي وقت پيش لينكتون كرده بوديم . بوووووووووووووووووس


ممنون دوست خوبم
الينا گلينا
28 اردیبهشت 92 9:53
اي جونم الينا هم عاشق به قول خومون خاله بازيه و دور تادورش بالش مي چينه و اونجا را براي خودش خونه مي دونه .و همه كارهايي كه روشا جون انجام مي ده ما هم تو خونه با فرشته كوچولوي خودمون انجام ميديم. من هم منتظر شما هستم به ما يه سر بزن و با نظراتت ما را خوشحال كن