روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

بدون عنوان

1392/2/28 14:44
نویسنده : مامان روشا
322 بازدید
اشتراک گذاری

خدارو یه جورایی بیشتر حس می کنم ، یه جورایی از هیچ کس بدم نمی یاد و دوست دارم با همه دوست باشم و براشون دعایی کنم، یه جورایی امروز با یه کلاغ تو حیاط اداره حرف زدم و اون حرفم رو فهمید آخه نشسته بود روی سطل آشغال و هی داشت آشغال هارو می ریخت این ور و اون ور و من بهش گفتم بهتر بره لب حوض وسط اداره بشینه اول کمی قار قار کرد که نمی دونم چی گفت اما بعدش رفت.. یه جورایی خوشحالم راستش نمی دونم از چی؟ خوشحالم که دارم کتاب علایم ستارگی لیندا گودمن رو برای باردوم می خونم، خوشحالم که دیگه به دکتری گرفتن فکر نمی کنم که هی بهم استرس بده، خوشحالم دیگه برام مهم نیست خیلی چیزهاکه قبلا حرص منو در می آورد الان مایه خنده و گاهی تاسفم میشه

 

حال من خوب است اما با تو بهتر می شوم

آخ ... تا می بینمت یک جور دیگر می شوم

با تو حس شعر در من بیشتر گل می کند

یاسم و باران که می بارد معطر می شوم

در لباس آبی از من بیشتر دل می بری

آسمان وقتی که می پوشی کبوتر می شوم

میل - میل توست اما بی تو باور کن که من

در هچوم باد های سرد پرپر می شوم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فهیمه مامان سینا
29 اردیبهشت 92 7:43
چه قدر آدم احساس خوبی داره و چه قدر از خودش راضیه وقتیکه یه جورایی به خدا نزدیکتر میشه...
چه شعر قشنگی...خوشم اومد


قابل شما رو نداشت ممنون
مامان رادمهر جوجو
29 اردیبهشت 92 9:03
سلام عزیزم صبح قشنگت بخیر. خیلی خوشحالم برای این حس خوبت وقتی منم مطلبت و خوندم کلی انرژی مثبت گرفتم .



ممنون خوشحالم دوست خوبم
مریم مامان آریا
29 اردیبهشت 92 13:06
آفرین چقدر خوب که سعی کردی ارزشهای واقعی رو در زندگی بهتر ببینی و بیشتر اهمیت بدی
و یا حداقل به خاطر کارهایی که فعلا وقت انجام شدنشون نیست و یا شرایطش فراهم نیست خودت رو ناراحت نکنی


آره واقعا حس خوبیه امیدوارم برای شما هم پیش بیاد و مستدام باشه