روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

برای آنکه نمی خواند...

1392/3/1 11:35
نویسنده : مامان روشا
328 بازدید
اشتراک گذاری

قلب من

          با عشق

                    سیب میچید

وقتی سال های با هم بودنمان عدد مهم6 می شود ...

همراه تر می شویم

.

.

.

صدای تو که می آید

آب می شوم

می چکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم مامان آریا
1 خرداد 92 11:52
خدا عزیزانت رو نگه داره دوست خوبم

ممنونم که با من هستی


همیشه من پایه ی یک دوست خوب هستم با یک پسر گل
اليما
1 خرداد 92 12:09

6 مهم مي شود
وقتي شما
با هم بودنتان به آن مي رسد
مهم با هم ماندن شماست پر از سيب و عشق


ممنون نوشته هایتان مثل همیشه بوی سیب سرخ داشت
اليما
1 خرداد 92 12:10
براي آن كه نمي خواند ...
به نظرم همه گير شده است
مهم اين است كه مي خوانيم عميق
مي نويسيم عميق تر ...


قبول دارم
خودم با نوشتن و البته خواندن زنده ام
فهیمه مامان سینا
1 خرداد 92 17:49