روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

میزبان کوچک

1392/3/12 14:20
نویسنده : مامان روشا
484 بازدید
اشتراک گذاری

مهمان داشتیم و من مثل روزهای این چنینی از صبح توی آشپزخانه می شستم مخلوط می کردم توی فر می گذاشتم و هی دست آردیم رو به پیشانیم می کشیدم و از دیدن قیافه خودم توی آینه کیف می کردم

مثل همیشه از قبل لیست کرده بودم کارهایم کارهای همسری و البته کارهای دخترک را

لیست بلند بالای خرید ، لیست پذیرایی اولیه ، شام، دسر، پذیرایی بعد شام و ....

مثل همیشه لیستم روی یخچال با یه آهنربای سبز چسبیده بود و هی یکی یکی ساعت به ساعت تیک می خورد یعنی اتمام کار...

هی دخترک توی آشپزخانه بود و بیرون نمی رفت و همه هم زدن هایم را انجام می داد و وقتی حواسم نبود می چشید و کمی نمک قاطی می کرد و زیر چشمی به من نگاه می کرد و از بوسه های ناگهانی من به وجد می آمد دخترک آشپز من ....

نتیجه خوب بود خودم راضی بودم چون کلی طعم های جدید ساخته بودم  و با دخترک کلی خمیر بازی و آرد بازی کرده بودیم

شیرینی با طعم کاکائو و دارچین و وانیل

اسنک برای کوچولو ها

ته چین مرغ دو طبقه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان رادمهر جوجو
13 خرداد 92 10:35
عزیز دلم خسته نباشی آفرین به این همه سلیقه و هنر خیلی خیلی قشنگ بودمخصوصاً ته چین مرغ که خیلی زیبا شده بود یک خواهش می شه دستورش و اگر زحمتی براتون نیست ایمیل کنید برام مطمئناً روشاجون یک هنرمند واقعی مثل شما بشه


وای ممنون خانوم گل کم کم ام تعریف کن یه کم هول شدم راستش دستور همه اش رو از اینترنت گرفتم بهار سایت عالیه اسنک وی دی رو از اونجا برداشتم ته چین رو هم همین طور زدم ته چین مرغ یکی اومد و شیرینی ها هم همون بیسکویت های نقاشی شده بهار سایت هست

ممنون از این همه تعریفت
شادي مامان پارسا
13 خرداد 92 12:28
به به چه با سليقه ، معلومه كه خيلي خوشمزن.


ممنون خانومی تشریف بیارید در خدمت باشیم
مامان مهبد كوچولو
13 خرداد 92 14:06
به به به چه خوشمزه !!


قابل نداره خانومی
مریم مامان آریا
15 خرداد 92 18:34
واااای چه غذاهای خوشمزه ای
آفرین به شما
اینقده دلم ته چین می خواد که نگو
که دستم می ره که ته چین درست کنم , نمی دونم
ننوشتی مهمونات کیا بودن ؟
چه شیرینی هایی
امروز بهترم
خدا کنه روزهای آینده بهتر تر باشم
دوستت دارم


بیا تهران خودم یه ته چینی برات درست کنم که نگوووو

خدارا شکر که باز هم حال و هوای تو توی وبلاگم هست
فهیمه مامان سینا
16 خرداد 92 19:40
ماشالا ...ماشالا
خوش به حال مهموناتون...
آفرین به خودت و روشا جونم
خیلی خوش سلیقه ای یییییییی...
و
خوش به حال خودم که همچین دوست هنر مند و خوش سلیقه ای پیدا کردم


ای جانم تشریف بیارید در خدمت باشیم
وفا
17 خرداد 92 23:38
چه مامان و دختر هنرمندی !!!!!!!!!!!!!! چقدرم غذا و شیرینی پخته کردن


هنوز مونده به شما برسیم خانوم
آیدا مامان ویهان
18 خرداد 92 9:47
وایییییییییی چه غذاهایی چه شیرینی ای آفرین به این همه سلیقه و بیشتر از اون حوصله. واقعا آشپزی حوصله میخواد . منم ته چین مرغ رو دستورش رو میخوام




بابا شما که استادی راستش از اینتر نت برداشتم نمی دونم چه سایتی همین طوری زدم ته چین مرغ


فاطمه مامان الينا گلينا
18 خرداد 92 12:32
به به خانوم هنرمند .دستت درد نكنه.دلم ضعف رفت


قابل نداره بفرمائید..

درخدمت باشیم