روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

سیندخت سرزمین من

1392/3/7 10:21
نویسنده : مامان روشا
386 بازدید
اشتراک گذاری

سیندخت من در سی ماهگی اش تجربه پرش از تک تک مبل های خانه را دارد جفت پا با شمارش 1،2،3

دو عدد بستنی را پشت سر هم با ولع می خورد

نقاشی سرگرمی مورد علاقه اوست

دارای تخصص هم زدن و دستیار آشپزی مادرش می باشد.

شبها تا صبح می خوابد و گاهی اگر وقت اجازه دهد تا ظهر

مدام درباره پسر یا دختر بودن خودش و من و پدرش شک دارد و سوال می کند

هنوز علاقه خاصی به دستشویی دارد و به زور بیرون می آید

شامه تیزش به تمام بو های زننده حساس است و شبها پدرش مجبور است حتما دوش بگیرد تا بوی پا ندهد

حرکات مادر را مو به مو تقلید می کند

هنوز نمی داند چقدر دوستش دارم هر روز می پرسد و حد می زند دوست داشتنم را

هر لحظه بهم یاد آوری می کند چقدر دوستم دارد

سیندخت من نماز می خواند دعا می کند ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

وفا مامان پارسا
7 خرداد 92 11:48
ای جاااااااااااااااااااااااااااااانم .. خدا همیشه حافظش باشه خیلی خیلی این سیندخت زرنگ و باهوشه
ماشالله و لا حول و لا قوه الا بالله .. فوووووووووووووووووووووووت
اون بوها خیلی بامزه بود . منم از بچگی دماغم به بو خیلی حساسه همسرم می گه باید برم بجای هاپو استخدام پلیس بشم


هاپو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه عزیزم این سیرت خوب و پاک شما رو می رسونه عزیزم

ممنون خیلی از نظراتت انرژی گرفتم
مریم مامان آریا
8 خرداد 92 10:34
سلام دوست با معرفت من
ممنونم از اینکه هر روز به من سر می زنی و جویای حال من میشی
دوست های واقعی که دلشون برای آدم می تپه
ممنونم زهرا
سیندختت بسیار جالب بود
با هر سیندخت کلی کیف کردم
اینها روشای نازنین رو توصیف می کنن
یک دختر سراسر انرژی و شاد و کنجکاو و باهوش
کسی که به زودی قله های بزرگی رو فتح می کنه
بشین و تماشاش کن زهرا
همسر خوبت هم گوارای وجود نازنین و پر از مهرت عزیزم
من خوبم یعنی دیگه باید یه مدتی رو تحمل کنم چون روند خوب شدنم کند هست و طول درمانش طولانیه
توی خونه بودن محتاج شدن سخته اما خدا رو شکر که مادر شوهرم و شوهرم هست که بدون منت کمکم کنن
فعلا خدا نگهدار شما باشه




خیلی خوشحال شدم نظرت رو خوندم حتی پشت مانیتورم یه معلق هم زدم

ممنون واقعا هر روز یادت بودم دوست جونم
مامان رادمهر جوجو
8 خرداد 92 14:13
عزیزم خدا این سیندخت باهوش و ناز و دخملیت و برات حفظ کنه .


ممنون دوست خوبم
فهیمه مامان سینا
8 خرداد 92 16:49
من سیندختتونو خیلی دوست دارم
منم سیندخت میخواممممممممم
التماس دعا سیندخت کوچولوی مهربونو باهوش


ممنون دوست خوبم

سیندخت داشتن واقعا خیلی خوبه البته من هم یه پسر یل هم مثل مال تو می خوام
مریم مامان محمد رضا
11 خرداد 92 10:52
فدای سیدخت شیطون و بلا. انشاالله که تنش سلامت باشه.

من فکر کردم فقط مبلهای خونه ما اماج پرشهای فراوان هستند نگو شما هم داستان ما رو دارید.




همه همه همه دارند هر کس وروجک داره

ممنون گلم پسر نازت رو ببوس
مامان مهبد كوچولو
12 خرداد 92 9:30
خدا سيندخت رو واست نگه داره . ايشالله كه هميشه شاد و پر انرژي باشيد . راستي دوستم اومدم حضوري واسه بازي وبلاگي دعوتت كنم . خوشحال ميشدم كه نام همه ي دوست جونا رو مي نوشتم اما قانون بازي اينه كه سه نفر رو دعوت كني . منو ببخش . اما اينجا اومدم كه يه تقلب كنم و تو رو جداگونه و يواشكي دعوت كنم . بووووووووووووووووووووووووس


ممنون خانومی دعوتت قبول فقط نمی دونم چجوری باید بیام
مامان مهبد كوچولو
13 خرداد 92 13:21
بايد عين مطلب رو كپي كني و به سوالات جواب بدي و سه تا از دوستات رو دعوت كني . همين !