روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

بدون عنوان

1392/3/25 10:51
نویسنده : مامان روشا
347 بازدید
اشتراک گذاری

در این روزهای گرم آخر خرداد این منم که وامانده ام از رفتار های سیندخت کوچکم 

گریه گریه گریه برای هر چیزی هر کاری و هر خواسته ای خسته شدم از مرور هزار باره کتاب ها کلیدهای رفتار با کودک 2ساله کلیدهای رفتار با کودک 3ساله کاش کلید رفتاری با خودم داشته باشم فکر می کنم همه چی از خودم شروع شده نمی دانم نمی دانم حالم خوب نیست از رفتارم با سیندختم ناراحتم از این غریبه که دیوانه ام کرده ناراحتم که نمی ذاره راحت زندگی کنم و بهم هشدار می ده !!!!ناراحت

از فکر کردن خسته ام مسری نباشد یک وقت شما بگیرید و بروید و دیگر به ما سر نزنید زیاد مهمان ما نیست می دانم زود تمام می شود زود زود به خودم و سیندختم قول می دهم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سینا
25 خرداد 92 11:17
سلام دوست عزیز اگه مایل به تبادل لینک هستی. وبسایت منو به اسم "دنیای حیوانات" و آدرس :http://zoologist.ir ثبت کن. بعد بیا به سایت من و قسمت تبادل لینک، بگو که به چه اسمی لینکت کنم http://zoologist.ir/?page_id=248
مریم مامان محمد رضا
25 خرداد 92 12:51
زهرا دست روی دلم نذار از گریه متنفرم از خودت از هوای محمدرضا که تمام وقت توی گوشم گریه می کنه از کتابی که گفتی و نمی تونه کمکم نکنه. کلافه ام و خسته میگن این دوران میگذره خداکنه صبرمون زیادتر بشه که تحمل کنیم به خوبی بگذره.


آره الان می بینم همه همین مشکل رو تو این سن دارن شنیدم تا3سال ممکنه طول بکشه فقط باید اهمیت ندیم و البته خیلی خیلی صبور باشیم
مامان کوثری
26 خرداد 92 11:47
با سلام طراحی تم تولد و تم های مختلف جشن های کودکان ، طراحی تم جشن الفبا ، طراحی تقویم ، طراحی انواع فریم های کودکانه و هر طراحی دیگه ای که دوست داشته باشین رو با ما تجربه کنید طراحی و چاپ و بسته بندی انواع گیفت های هدیه مخصوص هر جشنی که شما بخواهین http://temparti.blogfa.com/ چاپ همه موارد هم انجام میشود در صورت نیاز چاپ و برش طرح های خودتون هم میتونید به ما بسپارید حتما برای یکبار از وبلاگ من دیدن کنید امیدوارم خوشتون بیاد از نمونه کارهام http://temparti.blogfa.com/
وفا مامان پارسا
27 خرداد 92 10:57
زهرا این مال سنه شونه و یه دوره کوتاهی هست صبور باش .. بردنشون در جمع بچه های فامیل که همبازی های خوبی براشون هستن خیلی ارومشون می کنه ..
ما این داستان گریه کنونو رو یکی دوماه پیش داشتیم و اصلا نفهمیدم چی شد که تموم شد اما یهو انگار عاقل تر می شن و جهش عقلی پیدا می کنن نگران نباش
هر وقت صلاخ دونستی ازش دلجویی کن و با حوصله به خواسته اش برس و هر وقت هم لجبازیش اوج گرفت اروم ببرش توی اتاق خودتون (نه اتاق خودش) بدون اینکه درو ببندی بگو همین جا گریه هاتو بکن هر وقت تموم شد بیا پیش ما چون با جیغ های تو سرمون درد می گیره


ممنون دوستم حرفهای خوبی زدی که احتیاج به شنیدنش(خوندنش) داشتم حتما انجام می دم
مامان مهبد كوچولو
1 تیر 92 10:56
اميدوارم در اين جدالي كه با خودت داري پيروز مندانه و سربلند موفق باشي . هميشه شاد و سلامت و خندان باشيد . گاهي واسه ي همه ي ماها پيش مياد .
راستي دوست جون اسمت الهه است يا زهرا ؟؟؟؟ چرا من همش فكر ميكنم اسمت الهه است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!


الهه؟؟/

الهه چی حالا؟

من زهرام اما شما هر چی دوست داری بهم بگوووو