روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

دختر مامان بزرگ شده

1392/3/29 9:47
نویسنده : مامان روشا
354 بازدید
اشتراک گذاری

"مامان قدمو نگاه کن! (دستهاش رو گرفته بالا و روی پنجه پا ایستاده)ببین دخترت بزرگ شده"

این جمله ای هست که این روها زیاد از دخترک می شنوم هم ذوق و شعف زیاد دارم و شاکر خدای عزیزم و هم خیلی محسوس دلم می گیرد سیندخت من بزرگ می شود و کم کم دوست ندارد من غذایش بدهم من لباس تنش کنم من حمومش کنم من برایش کتاب بخوانم و خیلی کم کم تر دیگر دوست دارد در اتاقش را موقع مطالعه ببندد من در کارهایش دخالت نکنم....

شکایتی نیست درد دل بود فقط، مگر خودمان همین طور نبودیم حتی شاکی نگاه نگران مادر بعد از تاخیر می شدیم اما حالا به اندازه تمام آن سالها دلم برای مادرم پر می کشد و خودم را بیشتر جوجه ای حس می کنم که باید به سویش بروم و زیر پرهایش آرام گیرم

می دانم روشای من هم بعد تمام تجربه استقلال به سمتم می آید و از خدا می خواهم برایش باشم آن موقع و پرهایم خانه امنش باشد برای او و جوجه هایش....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آوینا
1 تیر 92 14:09
عزیزم .... قربون این بزرگ شدن و مستقل شدشون. ایشاله که به قول آوینا : بزرگ بشن - گنده بشن - مامان بشن ..... الهی فدای مامان شدنشون ..... سایه تو هم بالای سر دختر خوشگلت باشه ایشاله
مامان رادمهر جوجو
2 تیر 92 16:13
الهی... خدا وجودت بودنت مهربانیت سایه ات را سالیان سال برای روشای عزیز حفظ کند
وفا
6 تیر 92 1:48
الهی آمین
مهسا مامان نورا
7 تیر 92 22:25
نورا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین. فقط کافیه کد 190 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. مرسی خاله جونی
فاطمه مامان الينا گلينا
8 تیر 92 10:20
آفرين به اين دختر نازي كه ديگه داره خانومي مي شه واسه خودش