روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

حرف هایی برای ...

1392/4/9 11:12
نویسنده : مامان روشا
401 بازدید
اشتراک گذاری

این روزهایم را شاید بیشتر دوست بدارم همین که یاد گرفته ام گاهی بنشینم و دست هایم را به نشانه تسلیم بالا بگیرم و به هیچ چیز فکر نکنم ، مبارزه هر روزه ام را متوقف کنم ، بنشینم و به بازی سیندختم بنگرم و به خانه ام نگاه کنم و به همه چیز یک نه بزرگ بگویم...

انگارم این روزهای بعد از درد ، از همان دردهایی که به جان آدم می پیچد و بزرگ می شود و یادت می اندازد چقدر بدون درد بودی چقدر ساده راه می رفتی و باز شاکی بودی، ساده تر از کنار هر چیز می گذرم

 

انگارم این روزها ، روزهای درس تسلیم است برای من روزهای قبل از روزه روزهایی که نمی دانم دوست دارم چه کنم و یاد می گیرم چه نکنم... چه کارهایی لازم نیست انجام بدهم

 

برای من که مدام دفترچه زندگی ام با کارهایی پر شده است که باید انجام شوند چقدر نوشتن کارهایی که نباید انجام دهم سخت است...

اول قول می دهم به سیندختم به چشم ..... و ..... نگاه نکنم( از نوشتن سه نقطه هایم شرم دارم)

مبارزه نکنم....

.... نباشم

..... انجام ندهم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ملینا
9 تیر 92 11:27
سلام عزیزم دختر ناز و خوشگلی داری .خدا حفظش کنه . خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 208رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون.بهم خبر می دین که رای دادی یا نه؟
مامان رادمهر جوجو
9 تیر 92 15:56
فقط یکبار فرصت داری تا ازوجود خود تندیس بسازی، پس ازضربه های تیشه زندگی خسته نشو.


ممنون چه نوشته زیبایی
رادمهر و مامان
16 تیر 92 13:50
همیشه به سفر .من هم عاشق گندمزاز هستم مخصوصا وقتی که باد میوزه صدایی که داره خیلی دوست دارم


چه دوست اهل دلی دارم من