روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

بدون عنوان

1392/6/2 13:13
نویسنده : مامان روشا
427 بازدید
اشتراک گذاری

باز زندگی ریتم خودش رو از سر گرفت امروز روشا بعد 40 روز رفت مهد و البته خیلی ذوق داشت و صبح تا بغلش کردم گفت " مامان می خوای منو ببری مهد؟"

توی این مدت تصمیم گرفتم یک سری مطالب رو با هاش کار کنم الان داریم اعضای بدن رو کار می کنیم سعی می کنم از روند بازی هامون مطلب بزارم حتما.

دختر گلم در آستانه 34 ماهگی خیلی بیشتر از اون چیزی که فکر می کردم بزرگ شده  از روی حالات صورتم می فهمه ناراحتم خوشحالم یا عصبانیم، اصلا کاری نمی کنه از روی عمد ناراحت بشم و خدا رو شکر خیلی خیلی عاطفی و با احساسه.

هفته قبل هفته خوبی برای ما بود رفتیم شهر کتاب و برای اولین بار دوتایی رفتیم رستوران و کلی با هم ناهار خوردیم و حرف زدیم.

از اینکه فعالیت های دوتایی داشته باشیم خیلی لذت می برم البته همش جای باباش رو خالی می کرد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رادمهر جوجو
2 شهریور 92 14:23
عزیزم خوشحالم که روشا جون با ذوق میره مهد برای منم دعا کنید یک روز رادمهر من هم با ذوق بره مهد


البته روشا هم اوایل هر روز گریه می کرد اما واقعا یک دقیقه بود سریع آروم می شد عادت می کنه نگران نباش
مریم مامان آریا
3 شهریور 92 9:11
ای جانم قربون این روشای بازیگوش و پر احساس و عاطفی و پر انرژی و یه قربون بزرگتر برای مامان گلش

زهرا دوست داریم - زهرا دوست داریم




واییییییییییی خدا ممنون گلم منم دوست دارم هزار بار