روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

پر از انرژی

1392/5/28 9:24
نویسنده : مامان روشا
457 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خیلی خوبم واقعا الان که نظراتتون رو خوندم بعد دو روز خیلی خیلی حالم خوب شد و کلی انرژی گرفتم براتون مطلب بزارم .

این که می گم بعد دو روز به خاطر فیلمی بود که سه شب پیش دیدم فیلم " هیس ! دختر ها جیغ نمی زنند" خیلی فیلم قوی بود با فیلنامه قوی و بازیگر های عالی و تاثیر گذار اما دو ساعت توی سینما هق هق می زدم از بس این فیلم تلخ بود و برای منی که دختر بچه دارم تلخیش چند برابر می شد ، توصیه می کنم اگه می خواید فیلم رو ببینید با یه روحیه آهنین بشینید پاش بدون هیچ خوراکی چون گلوتون خشک می شه و حالت تهوع می گیرید.

.

.

.

مامان رادمهر جون خواسته قاشق بازی رو شرح بدم، ما هم چشم گنده می گیم به ایشون..

قاشق بازی

این بازی زیر مجموعه آموزش مفاهیم ریاضی مقوله طبقه بندی هست، کل سرویس قاشقتون رو بیارید و اول اجازه بدید کودکتون بدون هیچ محدودیتی باهاش بازی کنه(البته مراقب چاقوهاش باشید) بعد از کودک بخواین قاشق هارو توی یک جا و چنگال هارو جای دیگه بذاره، بعد انواع قاشق هارو جدا کنه از ترتیب بزرگ به کوچک ، خودتون دیگه انواع طبقه بندی رو می تونید باهاش تمرین کنید با انواع قاشق و چنگال و همچنین مفهوم کوچک و بزرگی .

 

یکی دیگه از مفاهیمی که می تونید با قاشق ها بهش یاد بدین توالی هست البته در حد خیلی ساده خودتون چند ردیف قاشق و چنگال رو یکی در میون بذارید و از کودک بخواین مثل شما ادامه بده یعنی یه قاشق بعد یه چنگال اینو بگم که الان برای بچه های دو سال و نه ماهه ما زوده اما بازیه دیگه اگه انتظار زیادی نداشته باشیم کلی به ما و بچه خوش می گذره خوب.

فردا با چند فعالیت پیشنهادی برای رشد عاطفی و اجتماعی خواهم آمد ان شاالله.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان آریا
28 مرداد 92 13:40
ممنونم مثل همیشه


بوس بوس بوس دوتای آخری مال آریا بود ها
مامان رادمهر جوجو
28 مرداد 92 16:47
خیلی خیلی ممنون عزیزم برام خیلی جالب بود تا حالا به فکرم نرسید که ما تو سرویس قاشقامون انواع مفاهیم کوتاه و بلند و هم شکل و ... می تونیم آموزش بدیم بووووووووووووووووووس به روشا جون و مامان روشا جون


ممنون دوست خوبم بوس هم برای شما و پسر گلتون
مامان مهبد كوچولو
3 شهریور 92 8:37
سلام دوستم . خوبي ؟ روشا جونم چطوره ؟ دلم براتون شده يه ذره . عزيزم خوشحالم كه دوست پر انرژيم خوبه خوبه . ببوس گل دختر نازت رو .


ممنون مادر مهربان و دوست خوب من که سری به ما می زنید