روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

بدون عنوان

1392/6/18 10:57
نویسنده : مامان روشا
427 بازدید
اشتراک گذاری

روز دختر اومد و رفت و من بعد یک روز متوجه شدم

 

خیلی خیلی ناراحت شدم

 

می خواستم یه روز متفاوت بشه برای من که یه دختر به بزرگی تمام خوشبختی ها دارم

 

... و برای تو که دردونه منی عزیزم

 

می گن ایام از شما مبارک میشه

 

ایام می یاد تا از ما آدم ها تبرک پیدا کنه

 

پس متبرک بادا تمام ایام ما از وجود قشنگ سیندخت خانه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان آریا
19 شهریور 92 8:00
تولد حضرت معصومه بود و به همین سبب به نام روز دختر
اما خوب فرقی نمی کنه یک روز زودتر و یا دیرتر ، شما استفاده ات رو ببر
چه ایرادی داره با تاخیر همون برنامه هایی که داشتی رو انجام بده
خوبی خانومی ؟ چطوری ؟ سلامتی؟


سلام ممنون راست می گی اما من یه وسواس خاص دارم برای مناسبت ها دوست دارم همون روز باشه
مریم مامان محمدرضا
19 شهریور 92 23:06
روز دختر به دست گل قشنگت مبارک باشه و انشالله که همیشه ایام به کامتان باشه


ممنون دوست خوبم
سیران مامان ساینا
20 شهریور 92 9:17
زهرا جون نمی دونم چرا وقتی نوشته هات رو می خونم احساس می کنم برای ساینا نوشتی چوت دقیقا" همون حرف ها، رفتارها و عکس العمل ها رو داره بعضی وقتا فکر می کنم آیا دو تا بچه می تونن اینقدر شبیه هم باشن؟

در ضمن وبلاگت خیلی آموزنده است . ممنونم


جدی؟ چقدر جالب امیدوارم دوستای خوبی برای هم بشن

ممنون دوست خوبم خدارو شکر خوشت اومده