روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

آخر های هفته

1392/6/23 9:29
نویسنده : مامان روشا
376 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی ذوق آخر هفته ها رو دارم

پنج شنبه های مهربون که فقط برای من و تو شده، شاید کمی خودخواهی من باشه اما از اینکه فقط من و تو هستیم خیلی حس خوبی بهم دست می ده ، کل هفته رو برنامه ریزی می کنم چیکار کنیم و کجا بریم که بیشتر با هم باشیم و بیشتر بهت خوش بگذره بیشتر ببینمت و بیشتر با هم خاطره بسازیم

اینکه صبح ها با صدای قشنگ تو بیدار بشم بیای تو تختم و دست های کوچولوت رو دور گردنم بندازی و دلت بخواد آروم آروم نوازشت کنم و با اون صدای گرفته اول صبح بلند بلند حرف بزنی

 

اینکه دوتایی سوار ماشین بشیم و بریم تا با هم باشیم مثل همین دو روز پیش که عصر رفتیم پارک جوانمردان که با دوستای خوبم قرار داشتیم ساینا و پارسا و پارمین هم بودن به قول خودت دوست های جدیدت

 

چقدر شیطونی و بازی کردی و بهت و به من خوش گذشت

 

این قدر راه دور بود که حس مسافرت بهم دست داد تو راه برگشت که همش خواب بودی

هوس کردم دل به جاده بزنم فقط من و تو موافقی؟؟؟

جمعه قشنگ که بابا هومنت دوست دره حتما بریم جایی و البته این جمعه همش خونه بودیم چون من کلی کار داشتم صدای خنده های تو و من و شور زندگی دوست دارم گلم

آخر های هفته رو دوست دارم  به دلیل بودن تو وگرنه من کجا و خونه نشینی کجا؟

آخر هفته های من پر از بوی تو و صدای تو و بودنت شده این آخر هفته بیشتر حضور دارم خیلی  خیلی بیشتر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان حلما
23 شهریور 92 9:42
....... . ....... . ....... . ...... . ..... . .... . ... . .. . . . . . . . . .. . ... . .... . ..... . ...... . ....... . ....... . ....... . ....... . ....... . ....... . ...... . ..... . .... . ... . .. . . . . . . . . .. . ... . .... . ..... . ...... . ....... . ....... . ....... .
وفا
23 شهریور 92 10:33
اخی می تونم روشا رو تصور کنم با اون صدای بامزه اش که با دوستاش حرف می زنه و شیطونی می کنه تو هم باید هی بدویی دنبالش که کار خطرناکی نکنه .. شادی های اخر هفته هاتون مستدام دختر و مامان دوست داشتنی و پرانرژی !


ممنون جای شما و پسر گلت خیلی خالی بود
فاطمه مامان الينا گلينا
23 شهریور 92 16:09
اي جونم سرشار از احساس مادرانه،خدا هر دو تون را براي همديگه نگهداره تا آخر


ممنون
ممنون
ممنون
برای شما هم همین دعارو داریم
مریم مامان آریا
24 شهریور 92 9:29
منم اخر هفته ها رو به همین دلیل هایی که گفتی خیلی دوست دارم
انشاء اله همیشه و هر روزتون صبح و شامتون پر از شادی باشه


ممنون

برای شما هم
مامان رادمهر جوجو
24 شهریور 92 16:33
عزیزم حست و نسبت به پنجشنبه آخر هفته خوب می فهمم چون همه انگیزه من هم تو یک هفته کار اینه که آخر هفته رو با جوجوم خوش بگذرونم