روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

مامان جون

1392/6/25 12:19
نویسنده : مامان روشا
447 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز من کلاس داشتم بعد اداره رفتیم خونه مامان جون و اون جا موندی، چقدر رابطه تو و مامانم رو می بینم ذوق می کنم خودت رو براش لوس می کنی و اونم حسابی نازت رو می کشه از موقعی هم که میری خوراکی های جور واجور می خوری تا آخر شب

شب هم که می خوایم بیایم خونه بهونه می یاری که نه... همین جا بمونیم

راستش منم گاهی دوست دارم چند روز پیش مامانم بمونم ، تازه الان می فهمم یه مادر چقدر می تونه بچه اش رو دوست داشته باشه... تازه الان معنی سخت گیری های زیادش رو درک می کنم

کاش ما آدم ها منتظر نباشیم دنیا چیزی بهمون یاد بده ، خودمون دانشجو بشیم و یاد بگیریم

می دونی دخترم دوست دارم تو زودتر از این این هارو بفهمی خیلی خیلی زودتر از من

گاهی وقتی می خوام برات دعا کنم می مونم چی بگم ؟ چی بخوام از کسی که خودش تورو به من داده

کاش وقتی خودت می تونی این نوشته هارو بخونی تو دلت خوشحال باشی مادری مثل من داری ، مثل من که الان خوشحالم مادری مثل مامان جون دارم و دختری مثل تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان محمدحسین
24 شهریور 92 9:15
سلام تقصیر نداره بنده خدا آخه از قدیم گفتن گوش که عزیزه گوشواره هم عزیزه امیدوارم که جمعتون همیشه به گرمی جمع باشه و سایه تون بالاسرش باشه به وبلاگ من سر بزنید شاید لوازمش به کارتون اومد ضمنا به مرور زمان مرتب لوازمش اضافه میشه
مریم مامان آریا
24 شهریور 92 9:36
حتما همین طور میشه چه دختری از داشتن مادری مثل تو بدش میاد؟ خیلی هم خوبه
داشتن مادری پر انرژی و شاد مثل تو آرزوی هر بچه ای هست چه پسر و چه دختر


وای هندونت خیلی خیلی گنده بود

اما حسابی بم چسبید بوس
مریم مامان آریا
24 شهریور 92 10:18
جواب کامنت خصوصیت رو هم خصوصی فرستادم خانومی
فاطمه مامان الينا گلينا
24 شهریور 92 12:14
اتفاقاً ديروز مامانم مي گفت: الينا بهم گفت مادر جون عاشقتم.و من خيلي خوشحال شدم كه الينا مامانم را اينقدر دوست داره .خدا را شكر كه بچه ها قدر شناسند


منم خوشحالم
آیدا مامان ویهان
25 شهریور 92 13:49
وای واقعا وقتی مادر میشی میفهمی مادر بودن یعنی چی. البته این موضوع برای همه مادرا نیست بعضیا فقط اسم مادری رو یدک میکشنن.
نوشته هاتو دوست دارم. از ته دل منه انگار.


به به دوست خوبم دلم واشد

خوبی عزیزم

خوشحالم می خونیم
مامان مهبد كوچولو
26 شهریور 92 13:08
حتما ً كه روشا از داشتن مادر پر انرژي و مهربوني مثل شما به خودش مي باله . هميشه شاد و پر انرژي و پر شور باشي عزيزم .


واقعا؟؟؟؟
ممنون هندونه بزرگ و دلچسبی بود هااااااااااا
مریم مامان محمد رضا
27 شهریور 92 19:41
مادری با این با حوصله ای کجا پیدا می کنه این روشا خانم؟ فقط اگه قول بده زیاد جیغ بنفش نزه ههههههههه


هی قول می دم و هی زیرش می زنم ههههههههههه