روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

خانومی به نام عشق

1392/6/27 14:02
نویسنده : مامان روشا
402 بازدید
اشتراک گذاری

- مامان عاشق کیه؟

- روشا

- عشق مامان کیه؟

- روشا

- مامان، بابا عشق کیه؟

ابروخوب بابا عشق منم هست دیگه...

- نه فقط من عشق تو باشم

- باشه فقط تو عشق منی

- ... پس بابا عشق کیه؟

- چشمخوب ... عشق .. من و تو دیگه ما خیلی دوسش داریم

- عشق تو نه... من عشق تو باشم تنهایی

- باشه....

پس بابا عشق کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

-(قیافه من)تعجب........آخ

- مامان بابا نگفتی عشق کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

- بازنده

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

یه بعد از ظهر دلچسب تابستونی از نوع آخر های شهریور

رسیدیم خونه ، کارهای روتین رو انجام دادیم و روشا می خواد خمیر بازی کنه و من شام بپزم.....

روشا در حالی که تمام رنگ های خمیر رو جلوش گذاشته و داره گرد می کنه

- ماماننننننننننن

- بله

- بگو جانم عشقم

- اوههههه جانم عشقم دختر قشنگم

- .....( با خنده ملیح) برو گمشو کار بدیه؟

- آره مامان حرف خوبی نیست به کسی بگیم ناراحت می شه

- خاله پی پی کار بدیه؟

- آره نباید بگیم

- من دوست دارم بگم بیشور(بیشعور)

- چرا؟

- دوست دارم دیگه

- باشه هر وقت خواستی بگی آروم بیا درگوش من بگو یا بابا باشه؟

- باشه

.

.

.

.

.

من و روشا در اتومبیل هستیم

من رانندگی می کنم و روشا عقب نشسته و با ماشین کوچکی بازی می کنه

- مامان

- جانم عشقم

- خرس

- چی؟تعجب

خرس قشنگ من

- آها........... هههههههه

- خاله پی پی مامان

- دخترم گفتم این حرف ها خوب نیست

- فقط به مامان بابام میگم دیگه ..............

- قیافه من ............خمیازه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مریم مامان محمد رضا
27 شهریور 92 19:38
ماشالله به شیرین زبونی دختر بلا.

منم با این کلمات درگیرم کاشکی فقط به خودمون بگه . بیشتر به اعضای خانواده شوشو می گه........


ههههههههه چه بامزه
مریم مامان آریا
30 شهریور 92 8:16
آره واقعا گاهی با سوالهایی که می پرسن آدم رو دو نقطه می کنن

وای چه حرفها چه حرفها وای وای وای


وای وای وای

دونقطه ایم بله بله
وفا
30 شهریور 92 11:36
مردم از خنده زهرا !





هههههههههه خودتم داری یکی از این ها
حسنا
31 شهریور 92 10:20
خدا این دخمل شیرین زبونت برات نگه داره الهییییییییییییییییییییییی امین


آمین آمین

ممنون
ارادتمند
مامان مهبد كوچولو
1 مهر 92 8:55
عزيزززززززززززززززززم چه با مزه بود . كلي كيف كردم . بالاخره ما كه نفهميديم بابا عشق كيه ؟؟؟؟


ههههههههههههه من نفهمیدم
آیدا مامان ویهان
3 مهر 92 13:07
ای جونمممم. آخرش فهمیدی کی عاشقه کیه؟ کی عاشقه کی نیست؟


ههههههههه نه والا نفهمیدیم
مامان پریناز
10 مهر 92 18:25
وای خدا خیلی بامزه بود


ممنون