روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

قلقلک....

1392/7/1 8:33
نویسنده : مامان روشا
482 بازدید
اشتراک گذاری

آغاز سال نو با شادی و سرور

هم دوش و هم زبان حرکت به سوی نور

آغاز مدرسه فصل شکفتن است

در زنگ مدرسه بیداری من است

 

صبح موقع رانندگی به سمت اداره ، با روشایی که عقب نیمه خواب و نیمه بیدار یه ریز حرف می زنه... وقتی این آهنگ رو می شنوم حس قشنگ مدرسه رفتن بهم دست می ده و اون شور و شوق مدرسه مییاد سراغم

من میشم همون بچه ابتدایی که ته دلم یه چیزی اول مهر حسابی قلقلکم می ده

من این قلقلک ها رو خیلی دوست دارم یه نیرویی هست که  آدم بزرگ ها بهش انگیزه می گن 

بعضی موقع ها این قلقلک ها تو زندگیم کم میشه اما

حالا الان همین امروز این قلقلک دکتری خوندن رو داشتم و حس کردم هر چند کمتر از دوماه تا آزمون مونده اما مهم منم و کتاب ها و همون قلقلک

با شنیدن این آهنگ به 5سال جلو تر هم رفتم روزی که باید روشای گلم رو ببرم مدرسه و هی توی کیفش رو چک کنم شیرو لیوان و دستمال و کیکش آماده اس با یه قمقمه آب که هی بچه ام نخواد بره بیرون آب بخوره ...

با این تصورات یه شعفی بهم دست داد که انگار خودم قراره برم مدرسه

امروز مهد روشا جشن اول مهر داره بیشتر برای پیش دبستانی ها دیشب روشا میگه تولد مهدمونه...

از خدای بزرگم سلامتی و شادی برای همه بچه ها از 0 تا 18 سالگی رو دارم ان شاالله همه سلامت و خوشبخت و خوشحال باشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مریم مامان آریا
1 مهر 92 8:43
پس مهر ماه بر شما مبارک

مبارک


مبارک ممنون
مامان مهبد كوچولو
1 مهر 92 8:57
خوش به حالت چه قلقلك هايي مياد سراغت !!!! دكترا ؟؟!!! من كه بعد از ليسانس ديگه به درس فكر نكردم !!!!! فقط تو مخم كار آزاد رو دارم پرورش ميدم ايشالله كه قلقلك هات به زودي زود محقق بشه عزيزم .


منون عزیزم منم از اون قلقلک های کار آزاد دارم اما پول ندارم
وفا
2 مهر 92 14:03
زهرا من از مدرسه و بوی ماه مهر و کیف و کتاب و اون حال و هوا متنفرم ..هیچ خاطره باحالی ندارم غیر از خفقان و ترس و اضطراب
تنها سالی که بهم خوش گذشت پیش دانشگاهی بود
اما الان دیگه اینطوری نیست بچه ها مدرسه رو دوست دارن و امیدوارم زمان بچه های ما خیلی هم بهتر بشه

وبلاگ پارسارو اپ کردم


تو که بچه درس خونبودی چرا حس بدی داری؟؟؟؟

چشم سر می زنم حتما
مامان رادمهر جوجو
3 مهر 92 11:58
خیلی حس قشنگیه من خیلی دوست دارم اول مهرو خاطره های خیلی خوبی دارم . ممنون از یادآوری ای حس خوب


خیلی خوبه خوشحالم برای شما و حس قشنگتون

ممنون
مامان آوینا
3 مهر 92 14:32
زهرا من هم اتفاقا همچی خوشم از مدرسه نمی اومد ... با اینکه خیلی هم درسخون بودم ولی خوب خیلییییییییییییی ذوق دارم مدرسه رفتن آوینا رو ببینم ایشاله همچنین دختر شما و همه بچه های همسن اینا



ان شاالله عزیزم خیلی زود

ممنون
مریم مامان محمد رضا
3 مهر 92 19:09
حال و هوای قشنگیه. نزدیک مهر که میشه نمی دونم چرا منم حس و حال مدرسه و خرید مدرسه کلافه ام می کنه . کی محمدم بزرگ میشه و من میره برای مدرسه اش خرید بکن و ارزوهام براورده بشه...


ان شاالله اون روز با هم می گیم دیدی چقدر زود گذشت

ممنون دوست خوبم بهم سر می زنید