روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

آخر هفته ای که گذشت...

1392/7/6 8:36
نویسنده : مامان روشا
407 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت کاریمون که به لطف دولت جدید زیاد شده دلم عصر ها برای دخترک پر میکشه از ساعت سه به بعد دلم فقط روشا رو می خواد فقط بوی لطیف گردنش و فقط شیرین زبونی های قشنگشقلب

پنج شنبه که رفتیم  ختم مادر خاله منیژه حسابی روشا تو مسجد شیطونی کردخنثی تعجب می کنم بعضی بچه ها از اول تا آخر بغل دست مامانه نشستن بدون هیچ حرفی فقط این ور و اون ور رو نگاه می کننلبخند و به بچه هایی مثل روشا که مدام بین صندلی ها راه می رن زل زل با تعجب نگاه می کننوقت تمام

قسمت ما هم دختر بچه شیطون شد دیگه البته من عاشق بچه های شیطون هستمچشمک

آقایی سخنرانی می کرد و تصویرش رو تو ال سی دی بزرگ قسمت خانوم ها نشون می داد روشا بلند میگه مامان چرا آقاهه نمی اد این جا؟خنده

همه می خندن حتی صاحبان عزا و من خجالت می کشممژه

هی می ره پشت صندلی ها و تا منو می بینه بلند میگه ناراحت نباش الان می یام کار دارم خوب

بعدش هم رفتیم خونه مامانی که حسابی با بچه های عمه شیرین و عمو بازی کردی و شب ساعت 1 توی ماشین بیهوش شدی از خستگی....اوه

جمعه هم صبح با من کل خونه رو گردگیری کردی با یه دستمال کوچیک و آبپاش... عصر هم رفتیم پارک جنگلی شیان که هوا حسابی خنک بود یعنی دیگه سرد بود بعد مدتها یخ زدن حس خیلی خیلی خوبی بهم می داد.

با توپ روشا والیبال بازی می کردیم بچه ام نقش توپ جمع کن داشت خیلی هم ذوق می کرد اما توپ رفت به قول معروف تو باقالی هاو سوراخ شد...خوشمزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان آریا
7 مهر 92 11:10
چقدر بده که ساعت کاریتون زیاد شده هم کمتر می تونی دخترک رو ببینی از طرفی برنامه های شخصیت مثل شنا و ... هم ممکنه دچار خلل بشه
خدا بهتون قوت و شرح صدر بده
آمین


ممنون دوست خوبم
وفا
7 مهر 92 12:48
بعنوان یه مادر خانه دار نمی تونم با زیاد شدن ساعت کاریتون همدردی کنم راستش قبلن ها همش می گفتم این احمدی نژاد چرا ساعتای کارو کم کرده .. الان خیالم راحت شد

شوخی بود می دونی که !! بچه منم ازوناییه که اروم میشینه کنارم به روشا که داره راه می ره و شیطونی می کنه زل می زنه



هههههههههههههههههه واقعا تقصیر شماست ساعت کاریمون زیاد شده
وفا
8 مهر 92 10:07
زهرا جون وبلاگ خودم و پارسا رو اپ کردم منتظر شمائیم


ای به چشممممممممممممممم