روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

یه دختر دارم...

1392/7/8 11:36
نویسنده : مامان روشا
708 بازدید
اشتراک گذاری

یه دختر دارم

روشا: شا داره

مامان: اا نه نداره

 

روشا: مامان داره دیگه چرا نداره من شا دارم دیگه

....

چقدر از این متفاوت دیدن های بچه ها لذت می برم

به همه چیز یک جور دیگه نگاه می کنن

همیشه حضور دارن

 

مدام دارن از همه چیز لذت می برن

تنها بدیش اینه دوست دارن زود بزرگ شن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

وفا
17 مهر 92 11:25
می بینی زهرا ؟؟!! من که هزار سال به مخم نمی رسید اینی که روشا گفت ..

کاش ما این خلاقیت و حضور ذهن و تفکر واگرا رو ازشون با اموزش های سرکوب گر و بی اعتنایی نگیریم


موافقم شدید