روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

تن آگاهی

1392/7/9 8:23
نویسنده : مامان روشا
924 بازدید
اشتراک گذاری

من عاشق این شکل هستم خودم هم رنگش کردم و برای روشا پازل ساختم

عکس سوم رو روشا ساخته خنده

و یه صبح جمعه زود بیدار شدم و بعد ورزش صبگاهی و یوگای جسم و ذهن یه حلیم خوشمزه هم پختم

آقای همسر که در حد زیاد مشعوف شدن خودم هم خیلی خوشم اومد ...

امیرضای گل مهمان ما بود کلی با روشا خمیر بازی کردند ...

امیر رضا اول یه چیزی درست می کرد که گفت یه پرتقاله بعد روشا بلند صدام کرد که مامان بیا ببین امیررضا چی داره می خوره ... بعله این قدر قشنگ درست کرده بود که هوس کرد درسته پرتقال رو کنه دهنش ....خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان آریا
9 مهر 92 10:02
بسیار زیبا بود مخصوصا اون عکس آخری امیر رضا کیه اون وقت؟
حلیمممممممممممممممم اوووووووووووم
دلم خواست
نوش جانتان


تشریف بیارید درست کنم براتون

امیررضا پسرخاله روشاست
مریم مامان آریا
10 مهر 92 9:24
رمز رو خصوصی فرستادم ها چک کن
وفا
17 مهر 92 10:01
وای زهرا این ارزو م یکنم این انرژی هات تمام نشدنی باشن .. تو چجوری تونستی صبح حلیم بپزی ؟ اخه می گن حلیم کلی دنگ و فنگ داره بیا به منم یاد بده شاید انگیزه بشه یه صبحی پاشم درست کنم

خوشبحال روشا و پسر خالش .. واقعنی خمیرو گذاشت تو دهنش ؟؟


ممنون عزیزم واقعا این طوری میگی حس خوبی بهم دست می ده
کاری نداره که می ریزی تو مخلوط کن سه سوته

چشم شما تشریف بیارید در خدمتتونیم

آره واقعا خورد تازه به به چه چه هم می کرد