روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

عفونت ادرارررررررررررر

1392/7/29 14:07
نویسنده : مامان روشا
383 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم وسط این همه برنامه ای که من تا اول ماه محرم دارم این عفونت ادرار روشا از کجا پیداش شد، اول هی کم بود و من یه روز دوشنبه ای بعد اداره روشا رو زدم بغل و بردم دکتر که آزمایش داد، تو آزمایشگاه خیلی ذوق زده بود که باید توی یه قوطی جیش کنه همش بلند بلند می پرسید باید پر بشه ؟ چرا باید اون جا جیش کنم؟ آقای دکتر می خواد با جیشم چیکار کنه؟

و تا می تونست هی آب خورد به خاطر ذوق زدگی از اینکه می تونه از آبسردکن آب برداره و زورکی بخوره، کلا باید به جای پارک بیارمش این آزمایشگاه از بس حال کرد تازه آقاهه آخرش بهش یه سی دی کارتون هم داد که کیفش کوک شد و اصلا دوست نداشت بیاد....

بعدش هم به خاطر گرسنگی زیاد رفتیم یه کیک و شیرکاکائو خریدیم و مثل قطح زده ها تند تند تو ماشین خوردیم....

شب همه لباس های زیر بچه رو دور انداختیم و رفتیم کلی لباس جدید خریدیم و زمان توالت رفتن های روشا از 10 دقیقه به نیم ساعت ارتقا پیدا کرده و خلاصه دارم به این عفونت می گم هر چی زودتر بدن دختر گلم رو ترک کنه و بره خونشون... باشهههههههههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان آریا
29 مهر 92 15:02
سلام
از کجا فهمیدی عفونت اداری داره ؟ با چه علائمی بردیش آزمایش بده
به نظرم خیلی لازمه و منم باید برای آریا یه آز بگیرم
نمی دونم چرا ولی چند باری که تب کرده گاهی پرسیدن آزمایش ادرار انجام داده ؟
به نظرم کار لازمیه حتما باید انجامش بدم
انشاءاله روشا هر چه زودتر خوب بشه
راستی توی مهد کسی اونها رو بعد توالت میشوره یا روشا خودش میشوره؟
من از این قسمت مهد که پسرا و دخترا جلو هم لخت میشن واس دستشویی خیلی بدم میاد
اون روز همین جوری واسه فضولی رفتم مهد سرکوچه مون سرک کشیدم دیدم یه پسره اندازه آریا از تولت اومد بیرون بدون شلوار البته و یه دختر کمی بزرگتر هم داشت می رفت دستشویی

به نظر من درست نیست
البته می دونم همه مهدها احتمالا این طور نیستن



سلام عزیزم اولا اصلا نگران نباش روشا تا حالا 6بار آزمایش داده که هر بار منفی بود
این بار خارش و سوزش داشت موقع ادرار که من فهمیدم باید عفونت گرفته باشه آخه تو کیش هر لحظه تو آب بود و دختر ها خیلی حساس تر هستند
این قضیه خیلی مهمه اما خدارو شکر مهد روشا یه توالت بزرگ داره که پرده هم داره و اصلا موقع دستشویی لباس بچه هارو کامل درنمی یارن
باید هر مهدی می خوای ببریش بری این مسائل رو چک کنی
مامان آوینا
30 مهر 92 9:26
عزیزم مواظب گل دخترمون باش ایشاله زود خوب میشه
تولدش هم مبارکککککککککککککککککک ایشاله 120 سالگی اشو جشن بگیری و عروسی و....... خیلی دوست دارم بیام ایشاله محقق بشه
روی ماهشو ببوس
پست های قبلی ات هم پر از مسافرت هست و عکسهای خوشگل ایشاله همیشه به سفر و شادی


ممنون عزیزم

آره حتما بیا