روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

دخترک سه ساله

1392/8/18 10:02
نویسنده : مامان روشا
332 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها از رادیو، تو تلویزیون زیاد از دختر سه ساله ای می شنوم که همراه پدر به مسافرت رفت و گرفتار جنگ نابرابری شد و مصایبی که توصیفش هم ...

دختر سه ساله ای که شبی سراغ پدرش رو می گرفت و بهش سر بریده پدر رو نشون دادن....

حالا الان که خودم یه دختر سه ساله شیرین زبون دارم که نفسش به نفس باباش بسته اس و اگه شبی بابا کمی دیرتر بیاد هزاربار سراغش رو می گیره، حالا که دخترک سه ساله من نور و روشنایی خونه ام شده چقدر مصایب خانوم رقیه رو بیشتر حس می کنم دلم بدجور برای مظلومیتش می شکنه...

 

خدایا تو رو به کوچولوی سه ساله آقا امام حسین قسمت می دم همه بچه هارو در پناه خودت حفظ کن و کمکمون کن این ایام رو با معرفت و بصیرت سپری کنیم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان آریا
18 آبان 92 10:21
مصیبت رقیه دل من رو هم خیلی به درد میاره

البته به لطف کافرانی که الان هم هستند بعد از حضرت رقیه چه دخترهای سه ساله ای که بدن شهید پدرشون رو ندیدن
چه دخترهای سه ساله ای که زیر آوار بمب ها نمودند
چه دخترهای سه ساله ای که توی کوچه ها از بی پناهی نویدند
فلسطین - سوریه و ... کم نیستن این دخترهای سه ساله



واقعا همین طوره
مامان رادمهر جوجو
18 آبان 92 12:22
الهی عامین . حق با شماست وقتی به بچه های کوچکمون نگاه می کنیم تو این ایام جز یک بغض بزرگی که از غم راه گلومون و می بنده و قطره اشکی که از گوشه چشممون جاری میشه هیچ کاری از دستمون برنمیاد .

هیچ
اليناگلينا
18 آبان 92 12:49
الهي آمين